Інтернет-маркетинг

Щороку, в першому-другому кварталі, я пишу статтю по такій темі, як свого роду резюме. І для читачів блогу, і для себе. В основному для того, щоб зафіксувати у концентрованому і…

Той, хто давно займається бізнесом в інтернеті, напевне пам’ятає «золоті часи», коли бюджету на SEO в 200-300 доларів було досить, щоб займати Топ в ніші, трафік на сайт починав йти…

Це буде невелика замітка, яку я рекомендую прочитати в першу чергу підприємцям і топ-менеджерам. Просто хочу пояснити деякі моменти, які вважаю вкрай важливими для будь-кого, хто отримує клієнтів для свого…

Останній рік пройшов під знаком популярності інтернет-маркетингу, необхідність якого почали розуміти навіть власники невеликого бізнесу. Більше того, деякі з них вирішили використовувати онлайн в якості основного джерела залучення клієнтів, і…

Для інтернет-магазинів, лендінгів та інших типів комерційних сайтів, коефіцієнт конверсії є одним з критично важливих показників. Це свого роду мірило успіху сайту для бізнесу, і показник ефективності роботи над ним….