Інтернет-маркетинг

Останній рік пройшов під знаком популярності інтернет-маркетингу, необхідність якого почали розуміти навіть власники невеликого бізнесу. Більше того, деякі з них вирішили використовувати онлайн в якості основного джерела залучення клієнтів, і…

17 Листопада 2016

Для інтернет-магазинів, лендінгів та інших типів комерційних сайтів, коефіцієнт конверсії є одним з критично важливих показників. Це свого роду мірило успіху сайту для бізнесу, і показник ефективності роботи над ним….

Відеомаркетинг є одним з найбільш швидко зростаючих форматів інтернет-реклами. І дивно, що поки ще так мало українських підприємців звертають увагу на YouTube, як інструмент для розвитку свого бізнесу. Адже це…

Різного роду спливаючі вікна не любить ніхто. Але, якщо підійди до цієї справи з розумом, можна використовувати їх в якості ефективного маркетингового інструменту, для вирішення цілої низки завдань. Наприклад, збільшення…

З огляду на величезну кількість людей, які зареєстровані в цій соціальній мережі, її просто не можливо ігнорувати як інструмент для просування бізнесу. Щоб отримати максимальний прибуток, бажано, користуватися не тільки…

Бізнес – це ризик. І з цим, мабуть, погодиться не тільки кожен підприємець, а й ті люди, які працюють за наймом. Ось тільки коли справа доходить до просування сайту, багато…