PPC тренди 2022 року

PPC-тренди 2022 року

Щоб просування бізнесу в Інтернеті було максимально ефективним та приносило очікуваний результат, необхідно пильно слідкувати за останніми змінами й актуальними тенденціями в диджитал-сфері, а також оперативно на них реагувати. Зокрема пропонуємо звернути увагу на найважливіші тренди 2022 року у контекстній рекламі, розуміння яких дозволить легше досягти поставленої мети під час проведення чергової рекламної кампанії.

Збільшуйте бюджет на рекламу

Наразі на ринку спостерігається зростання рекламних бюджетів на ті товари та послуги, які продаються онлайн. Як стверджують експерти, ця тенденція продовжить розвиватися й надалі, що спричинено активним збільшенням попиту на купівлю товарів і послуг в Інтернеті. Так, сьогодні найбільш охоче користувачі купують онлайн такі товари:

  • спортивні товари;
  • меблі;
  • ліки;
  • косметику;
  • продукти з доставкою додому.

Серед послуг клієнти найбільше віддають перевагу сервісам віддаленої освіти. З плином часу ці категорії можуть певним чином зазнавати змін, але популярність здійснення онлайн-покупок не буде зменшуватися.

Дивлячись на те, що показники онлайн-конверсії продовжують постійно зростати, PPC-реклама буде залишатись актуальною ще довгий час. При цьому бюджет на контекстну й таргетовану рекламу слід збільшити, щоб залучати нову аудиторію та забезпечувати збільшення потенційних клієнтів.

ппс тренди 2022 року

Активно використовуйте товарну рекламу

Особливу увагу рекламодавцям слід звернути на рекламні шопінг-кампанії, адже саме такий спосіб просування дозволяє продемонструвати користувачеві зображення товару для візуального ознайомлення з ним. Завдяки цьому на сайт, що просувається, будуть переходити найбільш зацікавлені користувачі. Таким чином, правильне налаштування кампаній Google Shopping не лише економить бюджет рекламодавця, а й дає змогу підвищити лояльність клієнтів.

Загалом, візуальний контент є набагато кращим для сприйняття, ніж текстова інформація. Така візуальна привабливість підвищує клікабельність та ефективність товарних оголошень. Також слід зазначити, що Google наразі тестує їхню видачу у три ряди замість одного, що є ще одним доказом актуальності та перспективності кампаній Google Shopping у всьому світі.

Робіть ставки на відеорекламу на Youtube

Ще одним актуальним трендом онлайн-просування є публікація відеооголошень. Так, привабливе рекламне відео допомагає потенційним клієнтам прийняти остаточне рішення щодо здійснення певної покупки. Окрім цього, YouTube-реклама дозволяє охопити надзвичайно широку аудиторію, яка користується відеохостингом та іншими платформами, які є партнерами Google. Як свідчать дані офіційної статистики, YouTube є другою за величиною пошуковою системою в світі, і щороку її відвідує близько 2 млн авторизованих користувачів. А це — майже третина всіх користувачів Інтернету.

Серед основних переваг відеореклами на YouTube слід зазначити два найважливіших аспекти:

  1. Користувачі найкраще сприймають ту інформацію, яка одночасно буде ними почута та побачена.
  2. Щоб сформувати найбільш зацікавлену аудиторію, рекламодавець може здійснити максимально точне налаштування таргету за допомогою рекламного кабінету.

Окрім збільшення кількості прямих продажів, відеореклама також сприяє популяризації та збільшенню впізнаваності бренду.

Автоматизовуйте рекламні кампанії

Як стверджують експерти, наразі спостерігається тенденція до автоматизації та машинного навчання, яка надалі буде лише посилюватися. Це зумовлено тим, що Google поступово обмежує доступ до тих даних, які необхідні PPC-спеціалісту для оптимізації рекламних кампаній, а також самостійного формування стратегії. І такі нововведення не є однозначно негативними, адже автоматизація значно полегшує запуск рекламних кампаній і підвищує їх ефективність. Але при цьому потрібно користуватись розумними рекламними інструментами правильно, щоб вони дійсно дали позитивний результат та збільшили кількість конверсій.

Щоб не пропустити жодних важливих оновлень і використати сучасні тренди онлайн-реклами на користь просування бізнесу, ви можете звернутися за допомогою до професіоналів digital-агентства Ланет CLICK. Кваліфіковані фахівці врахують всі ваші потреби та особливості вашого бізнесу, щоб виконати налаштування в Google Ads максимально точно для забезпечення найкращих результатів.

Для консультації та замовлення послуги онлайн-просування ви можете звернутись за телефоном +38(044) 225-19-00 або надіслати запит на електронну пошту: lanetclick@lanet.ua.


Volodymyr Fedorychak

Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • Тренды интернет-маркетинга в 2021 году

    Інтернет-маркетинг в 2021 році: як змінився ринок і куди все рухається

  • Website traffic analysis

    Чому дорожчає трафік і як ефективно працювати в таких реаліях

  • Ключові тренди інтернет-маркетингу в 2017 році