Buy Now in 1 Click

Кнопка «Купити в один клік» – плюси і мінуси такого рішення

Механізм роботи кнопки покупки в один клік простий як і все геніальне – потенційний покупець отримує можливість замовити товар, що йому сподобався, минаючи стандартний ланцюжок оформлення-реєстрації.

Потенційний виграш для інтернет-магазину абсолютно зрозумілий – зростання показника конверсії, а значить і продажів. А клієнту просто зручно, тому що якщо він чітко знає чого хоче, то може придбати потрібну річ з мінімальними втратами часу.

Ось кілька прикладів як це виглядає на реальних сайтах:
У світі електронної комерції даний функціонал давно не є новинкою, проте, як ви вже напевно помітили, не використовується масово. Просто як і у випадку з будь-якою іншою технологією, опція «Купити в 1 клік» має свої плюси і мінуси. Так що варто спочатку ознайомиться з їх переліком, а потім вже приймати остаточне рішення.

Ну а тепер давайте про все це детальніше.

Переваги покупки в 1 клік

Даний функціонал часто реалізується в якості додаткового, а не основного способу замовлення в інтернет-магазині. Але в будь-якому випадку, це забезпечує ряд очевидних переваг:

  • підвищення показника конверсії і збільшення кількості покупок;
  • скорочення часу на оформлення замовлення для користувачів;
  • стимул для тієї частини аудиторії, яка відрізняється низькою активністю;
  • зниження відсотка відмов, як наслідок інших пунктів.

Більшості продавців цікавий перш за все перший пункт у списку, що й не дивно. Якщо провести експеримент з впровадженням кнопки «Замовити в 1 клік», то результати можна отримати досить швидко. Достатньо буде тижня-двох часу, щоб можна було зробити висновки, чи працює це для вас.

Недоліки такого рішення

Якби впровадження даної опції забезпечувало одні тільки плюси, виникає цілком логічне запитання – чому ж такий функціонал не використовують всі підряд? Адже технічно, нічого складного в його реалізації немає.

Просто є у механізму покупки в 1 клік і деякі мінуси, які можуть звести нанівець весь профіт. До таких недоліків відноситься:

  • якщо клієнт заповнює тільки поле з номером телефону, достатньо йому помилитися в одній цифрі, і контакт можна вважати втраченим;
  • зростає навантаження на менеджерів-консультантів, оскільки іншу інформацію (адреса, спосіб доставки і т. п.) необхідно уточнювати по телефону;
  • таким способом можна оформити декілька товарів одночасно – покупцеві доведеться кожного разу натискати її для різних товарів окремо.

Щоб уникнути перерахованих вище проблем, найчастіше використовується комбінація кнопки «Купити в 1 клік» зі звичною можливістю оформлення замовлення через корзину. Таким чином, кожен відвідувач інтернет-магазину може вибрати той варіант, який для нього особисто зручніший.

Готові плагіни для CMS

Якщо ви використовується популярну безкоштовну або коробочну CMS, а не самопісне рішення, часто для потрібної функції можна знайти готовий плагін, не витрачаючи час і гроші на розробку з нуля. Я зробив добірку декількох з них, може ви знайдете в списку потрібний для себе.

Якщо добре пошукати то можна знайти доповнення і для інших двигунів або, на крайній випадок, замовити розробку з нуля. Функціонал нескладний, і навряд чи буде коштувати дорого.

Сподіваюся ця стаття була для вас корисною. Якщо є питання – пишіть в коментарях!

Volodymyr Fedorychak

Безумовно, цікава особистість. Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • 20+ ідей акцій і знижок для інтернет-магазину

  • Персоналізація в eCommerce: як працювати з клієнтами після здійснення замовлення

  • 8 простих святкових маркетингових ідей для інтернет-магазину