Small Development Teams

Чому нові технології на ринку впроваджують невеликі команди, а не корпорації

Петро Ковальчук – CEO Lvivity, компанії, яка займається розробкою програмного забезпечення і мобільних додатків під глобальні ринки – написав для нас статтю, в якій розповів, чому саме невеликі команди, а не корпорації, рухають технологічний прогрес вперед. Так що передаємо йому слово.

Все що ми робимо базується на певних технологіях. А в сучасному світі від того, які технології ви використовуєте, можуть залежати ваші конкурентні переваги або вразливі місця.

Це не значить, що потрібно одразу ж після виходу нового фреймворку чи мови програмування, кидатись впроваджувати їх в робочі процеси і розробляти на їх основі нові продукти. Нове – не завжди означає краще. Але й зволікання може обернутись технологічним відставанням, коли ви раптом розумієте, що намагаєтесь заскочити в поїзд, який вже стрімко почав набирати швидкість.

В цілому потрібно шукати золоту середину, балансуючи між прагненням налагодити стабільні процеси і впроваджувати інновації. Але як з багатьма іншими речами, тут легше сказати, ніж зробити.

Здавалось би, передові технології повинні в першу чергу тестуватись всередині великих компаній, адже в них є для цього достатньо ресурсів. Але насправді все відбувається навпаки. На передових рубежах в першу чергу опиняються невеликі команди, а корпорації здебільшого підхоплюють тренд вже тоді, коли він починає переходити в розряд мейнстриму.

Коли швидкість і гнучкість важливіші за масштаби

В більшості випадків, коли виходить нова технологія, вона рекламується або просувається в маленьких колах девелоперів, на конференціях і різного роду тематичних веб-ресурсах, як щось нове і краще.

Відповідно, у таких конференціях здебільшого приймають участь стартапери або невеликі компанії, які стараються розробити MVP максимально швидко, використовуючи найсучасніші технології для того, щоб потім не вносити зміни через рік-два, коли поточні технології можуть почати втрачати актуальність.

Відповідно в цьому випадку, молоді компанії і стартапи на початковому етапі, зазвичай, не мають багато коштів на розробку софту. Це одна з основних причин того, що вони не мають змогу найняти корпорацію для розробки свого софту.

Також, великі ІТ-компанії і корпорації мають складну бюрократичну систему, яка ускладнює і затягує затвердження і тестування нових технологій. Тому поки великі гравці почнуть їх вивчення і інтеграцію в роботу, невеликі команди вже повних ходом розробляють продукти на нових фреймворках і технологіях.

Можна назвати декілька причин цього, і основними я вважаю наступні:

  • Маленькі стартапи і компанії, зазвичай починають розробку продукту з MVP, що в свою чергу не потребує великої кількості людей. Великим компаніям не вигідно працювати над невеликими проектами.
  • Маленькі компанії більш гнучко підходять до вивчення нових технологій, оскільки мають можливість задіяти їх на практиці при роботі з невеликими проектами, де рівень складності не несе ризику зробити “щось не так” і можна відточити підхід до технології.
  • Невелика команда набагато швидше і дешевше може навчити працівника новій технології і відразу запустити її в “обіг”.

Експертиза в нових технологіях – ключова складова успіху для маленьких і середній компаній. Це чудовий спосіб взяти перспективні проекти, де легко і без проблем можна застосовувати свій досвід в нових технологіях на практиці.

Самі клієнти, які виступають замовниками таких продуктів, чудово розуміють, що саме їм потрібно, і чому нове підходить для цього краще ніж старе.

Крупні проекти зазвичай розробляються дуже довго і до цього залучена велика кількість людей. Окремі модулі і функціонал пишуться роками. Протягом того часу виходять нові технології, і переписувати чи змінювати основу для великих проектів – не доцільно.

Великі компанії і не надають значення новим технологіям, поки їх не “обтешуть” інші. А компактні команди в цей час знаходяться на передньому краю інновацій і рухають ринок вперед.

Volodymyr Fedorychak

Безумовно, цікава особистість. Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • Design and business success

    Як дизайн сайту впливає на продажі і для чого робити редизайн

  • Чому я залишив веб-дизайн після 10 років успішної роботи

  • 5 порад, які допоможуть вам заробляти більше в 2017 році