Тренды интернет-маркетинга в 2021 году

Інтернет-маркетинг в 2021 році: як змінився ринок і куди все рухається

Щороку, в першому-другому кварталі, я пишу статтю по такій темі, як свого роду резюме. І для читачів блогу, і для себе. В основному для того, щоб зафіксувати у концентрованому і впорядкованому вигляді власні спостереження, до яких час від часу сам же і буду повертатися.

Я не буду розписувати тут багато букв, бо кожна з перерахованих тем сама по собі варта окремої статті, чи навіть серії статей. Просто тезисно пройдуся по найбільш важливим, на мою думку, трендам і тенденціям інтернет-маркетингу, які будуть актуальні в 2021 і найближчі рік-два.

Приватність в центрі уваги

Вихід iOS 14.5, в якій для відслідковування дій користувача додаткам потрібно отримати на це від нього дозвіл, рух основних гравців ринку інтернет-реклами в сторону відмови від cookies, GDPR – це лише основні події, які свідчать про те, що ми вступаємо в нову епоху. Це спровокує тектонічні зміни у багатьох напрямках, не лише в сфері інтернет-реклами.

Особиста інформація користувачів перестала бути легко доступним ресурсом, яким великі корпорації (а деколи і зловмисники) могли користуватися як їм заманеться.

Конфиденциальность в iOS 14.5

Зручність і доступність – обов’язковий елемент

В середині червня Google почне викочувати зміни в основний алгоритм, які приведуть до того, що показники Core Web Vitals стануть одним з важливих сигналів при ранжуванні.

При формуванні видачі пошук вже враховує такі речі як якість технічної складової сайту і швидкість завантаження його сторінок. Тепер кількість таких факторів стане ще ширшою, зокрема в гру вступлять такі характеристики як зручність використання сайту і його доступність на різних пристроях.

Отчет в Lighthouse по Core Web Vitals

Інструменти рулять

З кожним роком ефективність використання виключно ручної роботи падає. Для масштабування і отримання хороших результатів в умовах все складніших алгоритмів і все більшої конкуренції, потрібно застосовувати автоматизацію і високотехнологічні інструменти, які дають можливість підняти продуктивність в рази.

Мій особистий джентльменський набір:

  • Ahrefs.com
  • Buzzsumo.com
  • Screaming Frog SEO Spider
  • KWfinder.com

Анализ сайта в Ahrefs (dashboard)

Поглиблення спеціалізації

Знайти спеціалістів, які могли б на хорошому рівні виконувати різнопланову роботу, стає все важче. Якщо говорити про комплексний інтернет-маркетинг для проекту середнього рівня, то на кожен з перерахованих напрямків, потрібно наймати окремого спеціаліста:

  • SEO/SERM
  • Контекстна реклама
  • SMM, таргетинг
  • Контент-маркетинг
  • Email-маркетинг
  • Лінкбілдинг.

Людей, які могли б повноцінно організувати роботу по кожному з цих напрямів самостійно (Head of Marketing) або й взагалі, одноосібно усім цим займатися, на ринку критично мало. І конкуренція за такі голови йде дуже жорстка.

Фокус на оптимізацію конверсії

Отримувати трафік і клієнтів стає все важче. І неважливо про які ніші йде мова, це непросто навіть при роботі з контентними проектами. Тому необхідно концентрувати зусилля на тому, щоб витиснути максимум з тієї відвідуваності, яка у вас є.

Вдосконалення дизайну, покращення юзабіліті, шліфовка посадочних сторінок, A/B тести закликів до дії, доопрацювання технічної частини сайту – все це речі, які потребують уваги, якщо ви ставите перед собою мету максимізації результату від свого проекту.

Приклад на ілюстрації нижче, як то кажуть, вартує тисячі слів:

Влияние показателя конверсии на прибыль с сайта

Контент-маркетинг впевнено займає трон

Content Is King. Знову. І цього разу це вже дуже надовго. Неважливо в якому напрямку інтернет-маркетингу ви працюєте, навіть якщо мова просто про запуск кампаній в контекстній рекламі – якість контенту всюди є критично важливою.

Ось приклад, скільки трафіку може приносити одна хороша стаття:

Органический трафик в Google Search Console

Це сторінка на сайті IT-компанії, яка працює на англомовний ринок. Уявіть собі, яку суму компанії прийшлося б викласти, якби вона цей трафік купувала. А це все переходи з органічного пошуку, фактично безкоштовні.

Сподіваюся, цей пост був для вас корисним. Лайк і репост, будуть для мене найкращою подякою з вашої сторони.


Volodymyr Fedorychak

Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • Питання і відповіді по інтернет-маркетингу і SEO

    Прості і чесні відповіді на часті питання по інтернет-маркетингу

  • Website traffic analysis

    Чому дорожчає трафік і як ефективно працювати в таких реаліях

  • Digital Marketing 2019

    Інтернет-маркетинг в 2019 році: зміна парадигми