Інтернет-маркетинг

Як збільшити конверсію? 10 простих способів

Для інтернет-магазинів, лендінгів та інших типів комерційних сайтів, коефіцієнт конверсії є одним з критично важливих показників. Це свого роду мірило успіху сайту для бізнесу, і показник ефективності роботи над ним.

Для довідки, якщо хтось не знає: коефіцієнт конверсії показує, який відсоток відвідувачів сайту конвертується в клієнтів, по відношенню до загальної кількості трафіку. І розраховується він за такою формулою:

CR (conversion rate) = число транзакцій / число відвідувачів * 100

Наприклад, якщо за добу на сайт інтернет-магазину зайшло 1000 відвідувачів, і 36 з них зробили покупку, показник конверсії в вашому випадку буде наступним:

(36: 1000) * 100 = 3,6%

І для більшості комерційних сайтів, середнє значення буде якраз в цьому діапазоні: 2-3%.

Навіщо оптимізувати цей показник?

cr1Тому що найвигідніший спосіб збільшити прибуток, з мінімальними вкладеннями бюджету в маркетинг, це підвищення значення конверсії. На прикладі цифр на початку статті, якщо збільшити показник конверсії, наприклад, до 7%, можна отримувати вдвічі більше продажів, при незмінному рівні відвідуваності!

Непоганий аргумент для власника бізнесу, чи не так? Так ось, читайте тепер далі, і заносіть
статтю в закладки. Вона вам ще знадобиться в майбутньому.

Способи збільшення конверсії

Я спеціально вирішив написати статтю, поради з якої може застосувати на практиці практично кожен власник комерційного сайту. Без незрозумілих фраз про спліт-тестування (90% воно нафіг не потрібно), розповіді про те, як вам потрібно наймати «Студію Лебедєва» для редизайну та іншої єресі, яка зустрічається на корпоративних блогах.

Мова саме про прості речі, які можна впроваджувати по черзі і заміряти отриманий ефект. Отже, починаємо.

1. Стимулюйте інтерес
Один з основних принципів, який допомагає збільшити кількість конверсій на будь-якій сторінці. Якщо нас щось цікавить, ми просто хочемо дізнатися, що ж буде далі. Це працює в реальному житті, і в інтернет-маркетингу також.

Інтригуючі заголовки, цікаві історії, грамотна перелінковка між матеріалами в блозі, рекомендації релевантних продуктів на картці товарів, соціальні докази (скільки людей купили товар і. д.) – Все це відноситься до даного пункту.

2. Правильно розставте CTA
CTA є абревіатурою фрази «call to action», що в перекладі з англійської означає «заклик до дії». До них відносяться всі елементи (зазвичай, кнопки), які направляють відвідувачів безпосередньо до місця призначення або спонукають їх здійснити певну дію.

Одна з основних помилок навіть не в тому, що CTA не використовуються, а в тому, що вони використовуються неправильно. Точніше – знаходяться не в тих місцях. Ключ у тому, щоб розміщувати їх таким чином, щоб вони відразу кидалися користувачам в очі. А при прокручуванні сторінки вниз – повторювалися декілька разів.

3. Використовуйте контрасти
Як збільшити коефіцієнт конверсії шляхом використання контрастів? Відповідь проста: CTA повинні виділятися на фоні інших елементів, і привертати увагу. Не змушуйте користувача шукати їх поглядом. Це проста, але дуже ефективна порада.

4. Підкресліть переваги
Чому купити потрібно саме у вас? Чим ваші послуги зі стрижки газону кращі, ніж у двох десятків інших майстрів? Я не полінуюся повторити це ще раз, тому що це надзвичайно важливо – акцентуйте увагу на перевагах.

cr2Навіть якщо ви є стопіццотим продавцем iPhone, підкресліть, що ви відрізняєтеся додатковим сервісним обслуговуванням, безкоштовно встановіть потрібні покупцеві програми і дайте йому довічну знижку на аксесуари. Відрізняйтеся, або йдіть з ринку.

5. Використовуйте кнопки замість посилань
Заклик до дії повинен бути представлений у вигляді кнопки, а не простого посилання. Хоча б тому, що люди розуміють, що якщо натискати на них, відбудеться щось важливе. Так що немає ніякого сенсу, чому б не дотримуватися цього звичного принципу.

6. Спрощуйте форми
Ще одна поширена помилка – використання занадто складних форм на сайтах. Не потрібно вимагати від користувача занадто багато інформації. Залиште поле для імені, номеру мобільного та email-адреси. А довідку про склад сім’ї нехай подає до державних служб.

cr3

Ніхто не любить сидіти і витрачати півгодини на заповнення двадцяти полів в формі. А якщо випадково виникне помилка, і доведеться починати все спочатку, ніхто вже нічого купувати у вас не буде. Вас просто зненавидять.

7. Використовуйте правильні слова
Знаєте, як найпростіше заінтригувати користувача? Відповідь проста: за допомогою правильних слів. Мова, на якій ви спілкуєтеся зі своїм відвідувачем, є одним з найбільш важливих питань, коли йдеться про оптимізацію конверсії.

Використовуйте такі слова як: зараз, швидко, безкоштовно, секрети, отримати та інші подібні. Вони дійсно працюють.

8. Переконайтеся, що все зрозуміло
Ви пропонує послугу? Чи продаєте продукт? Не важливо, що саме. Користувач повинен з перших же секунд зрозуміти, що йому пропонують. Все повинно бути абсолютно ясно, а за допомогою CTA-елементів, ви повинні «за ручку» привести його до здійснення необхідної дії.

9. Відмовтеся від стокових зображень
Вони банальні, виглядають штучно, і зовсім не вселяють довіри. Якщо є кошти, однозначно варто вкластися в професійну фотосесію, яка дасть вам унікальні зображення. І ні в якому іншому місці користувачі їх не знайдуть. Пошукові системи це теж оцінять.

Така персоналізація контенту підвищує довіру, і якщо не користуватися послугами професійного фотографа, досягти цього можна і за рахунок підбору емоційних фото з вільних джерел. Тільки не стоки чи банальний кліпарт.

10. Тестуйте!
cr4Можна скільки завгодно висувати теорії, генерувати ідеї і узагальнювати чужий досвід, однак, головна запорука успіху як і раніше полягає в практиці. За допомогою Google Analytics та інших інструментів можна зрозуміти, як зроблені вами зміни на сайті позначаються на показнику конверсії, що працює добре, а що не варте витрачених зусиль.

Я сподіваюся, що ці десять порад допоможуть вам збільшити конверсію і суттєво підняти прибуток зі свого сайту або інтернет-магазину.

Майте на увазі, що головним в списку є пункт десятий – тести. Будь-які рішення повинні базуватися на достовірних даних, і тільки тоді можна бути впевненим, що ви зробили правильні висновки.