
Як дизайн сайту впливає на продажі і для чого робити редизайн
Багато власників комерційних сайтів часто недооцінюють значення дизайну для успіху свого бізнесу. Сеошники теж не поспішають їх в цьому переконувати, оскільки на позиції зовнішній вигляд сайту не впливає, отже, і часу цьому фактору можна особливо не приділяти.
Так то воно так, але ось на продажах це позначається цілком прямо. Причому деколи так, що на це варто звернути увагу в першу чергу і присвоїти роботі над його покращенням першочерговий пріоритет.
Справа в тому, що якісний і приємний на вид дизайн викликає відповідні позитивні відчуття у відвідувачів сайту. Негарний і застарілий зовнішній вигляд сайту, навпаки – робить єдиним бажанням користувача прагнення чимшвидше закрити вкладку в браузері.
Особливо важливу роль дизайн відіграє по відношенню до інтернет-магазину, так як відвідувач зазвичай переходить на нього з мотивом щось купити. Якщо зовнішній вигляд сторінок сайту при цьому не викликає довіри і відштовхує, покупку він швидше за все не зробить, а значить, всі зусилля спрямовані на залучення такого відвідувача, будуть витрачені даремно.
«Але ж головне – ціни!» – можете сказати ви. Так, не сперечаюся, але є ще й фактор довіри. І часто саме він стає визначальним при прийнятті рішення. Сильно ви будете довіряти хлопцям, які називають себе «№1», але при цьому навіть грошей на перемальовування парочки сторінок нашкребти не можуть? Ото ж бо й воно!
Те ж саме, що намагатися заробити мільйони, відкривши елітний бутік в старому підвалі покинутого заводу. І продовжувати при цьому стверджувати, що зовнішній вигляд – не головне.
Як редизайн сайту може збільшити продажі
Сайт – це одна із цеглинок, які складають конструкцію бізнес-моделі підприємця. І наше завдання – зробити все таким чином, щоб ця цеглинка ідеально виконувала покладені на неї функції.
Оновлення дизайну сайту, за умови грамотної реалізації, забезпечує цілий ряд переваг:
- підвищення лояльності з боку існуючої аудиторії і нових відвідувачів;
- збільшення коефіцієнта конверсії;
- зростання загального рівня продажів товарів або послуг;
- зниження показника відмов і поліпшення поведінкових факторів;
- відповідність сайту сучасним технологіям верстки і тенденціям в дизайні;
- оптимізація структури проекту і т. д.
Як я вже писав, це особливо важливо для таких типів проектів як інтернет-магазини. І повірте – всі витрати з лишком окупляться за рахунок зростання прибутку бізнесу, що стане особливо помітно в довгостроковій перспективі.
Адаптивна верстка – ще один аргумент на користь оновлення
Багато сайтів створювалися дуже давно і тоді про необхідність адаптації під мобільні ніхто особливо не замислювався. Але часи змінилися, і те що раніше розглядалося як приємний бонус – наразі перетворилося в нагальну необхідність.
Зараз частка трафіку з мобільних пристроїв стрімко зростає, і в ряді тематик вже перевищує переходи з десктопних PC і ноутбуків. Це дуже важливий аргумент, чому необхідно забезпечити якісне відображення вашого сайту на смартфонах і планшетах.
Адаптивна верстка – обов’язково умова, якій повинен відповідати дизайн сучасного сайту. На екрані смартфона і планшета інтернет-магазин із застарілим, неадаптивним дизайном, не тільки негарно виглядає, головне – ним абсолютно незручно користуватися і робити покупки.
Для наочності, просто подивіться приклад нижче:
Сучасна верстка, адаптована під всі типи пристроїв, вирішує цю проблему, дозволяючи вам не втрачати прибуток.
Крім того, навіть пошукова система Google оголосила, що з літа 2018 року, сайти, неоптимізовані під перегляд з мобільних пристроїв, ранжируватимуться в пошуку нижче.
Так що не варто відкладати на потім те, що може забезпечити вам конкурентні переваги вже зараз. Оновлюйте дизайн своїх сайтів, робіть їх кращими і зручнішими для клієнтів, і заробляйте більше!
Сподіваюся, ця стаття буде для вас корисною. Якщо є питання – діліться своєю думкою в коментарях.