Інтернет-маркетинг

Спливаючі вікна підписки як інструмент збільшення аудиторії сайту

Різного роду спливаючі вікна не любить ніхто. Але, якщо підійди до цієї справи з розумом, можна використовувати їх в якості ефективного маркетингового інструменту, для вирішення цілої низки завдань. Наприклад, збільшення числа email-підписників або учасників спільнот сайту в соціальних мережах. Саме про це ми сьогодні і поговоримо.

Отже, перше і найбільш очевидне питання – чому саме спливаючі вікна? Справа в тому, що pop-up форми (їх ще так називають) дуже помітні. На відміну, наприклад, від віджета в сайдбарі або форми після тексту статті.

Користувач просто не може їх не помітити, і закривається таке вікно тільки після того як сам відвідувач натисне на «хрестик» в його кутку. Але, це ж нав’язливо, скажете ви. Це правда, але, тільки частково. Якщо грамотно налаштувати показ таких форм підписки, вони абсолютно не будуть заважати людям.

Як приклад, можна навести такі настройки як показ спливаючого вікна в той час, коли відвідувач збирається закрити вкладку, або ж, поява його після закінчення деякого часу перебування на сайті. Наприклад, 15-20 секунд. В такому випадку, воно не буде заважати читанню, відволікати або дратувати користувача.

Приклад декількох вдалих pop-up форм для підписки:

popups1

popups2

popups3

popups4

В принципі, їх можна використовувати для найрізноманітніших цілей, пов’язаних з утриманням аудиторії. Наприклад, пропонувати промокоди на знижку, стимулюючи, таким чином, продажу, як під час свят, так і в постійному режимі.

Просто, саме для збільшення числа підписників на розсилку або сторінки в соцмережах, це працює особливо добре. Справа в тому, що від користувача, для здійснення потрібної вам дії, потрібно мінімум зусиль – всього лише ввести свій email, або витратити кілька секунд на авторизацію в улюбленій соціальній мережі. Ніяких тобі реєстрацій та іншого.

Як зробити спливаючі вікна для підписки на своєму сайті

Тут багато що залежить від того, на якій CMS працює ваш сайт. Якщо мова йде про поширену систему типу WordPress, то можна без проблем підключити спеціальний плагін, яких можна знайти дуже навіть багато, і, витративши кілька хвилин на настройку, отримати працююче рішення.

Модулі для створення pop-up підписок є як платні, так і безкоштовні. Мені, наприклад, подобається Ninja Popups for WordPress – хороший, багатофункціональний модуль вартістю всього $25, який дозволяє реалізувати практично все, чого душа забажає. Ось кілька прикладів форм, зроблених з його допомогою:

plagin1

plagin2

plagin3

А якщо прошерстити видачу за запитом «wordpress popup plugin», можна знайти безліч інших, в тому числі і безкоштовних, рішень.

free-popup

Якщо ж ваш сайт працює на менш поширеній платформі, або і зовсім є самостійною розробкою, можна скористатися сервісами, які дозволяють створювати спливаючі вікна на будь-якому сайті, шляхом підключення спеціального коду.

Хороший приклад такого сайту, на який я рекомендую звернути увагу – Witget.com. На його базі можна створювати віджети під найрізноманітніші завдання, інтегруючи їх з різними сервісами, наприклад, Mailchimp, соціальні мережі, і навіть підключати код Google Analytics, для ефективного відстеження конверсій.

Witget servoce

При цьому все легко і швидко вбудовується, і не потрібно бути розробником, щоб зрозуміти, що до чого.

Кілька зауважень по темі

Перше, що потрібно запам’ятати – не потрібно бути нав’язливим, цього ніхто не любить, особливо, в Інтернеті. Тому, нагадаю про те, про що вже писав на початку цієї статті – налаштовуйте появу спливаючого вікна таким чином, щоб воно показувалося перед тим як користувач збирається покинути сторінку, або, після закінчення певного часу перебування на ній (15-20 секунд).

Другий важливий момент – використовувати їх варто тільки тоді, коли на вашому сайті вже є більш-менш гідний трафік. Наприклад, 300-500 відвідувачів на добу і більше, в залежності від тематики. Інакше, толку від цього інструменту майже не буде, так як конверсія відвідувачів в підписників становить зазвичай 2-3%, тобто, пара-трійка користувачів із сотні.