SEO

В останні роки все більше компаній розширюють «зону покриття», і поступово виходять за межі внутрішнього ринку. Або й з самого початку орієнтуються на клієнтів з-за кордону, наприклад, це стосується IT-компаній…

Незалежно від типу сайту – візитка, бізнес-портал чи інтернет-магазин – основним завданням його власника, є збільшення відвідуваності і продажів. Тут все просто: немає трафіку = немає продажів + мінімальна впізнаваність…

SEO залишається ключовим інструментом просування бізнесу в Інтернеті. І в той же час, практично не залишилося ніш, де б не використовувався інтернет-маркетинг в комплексі. Опрацювання тільки якогось одного напрямку, вже…

В якій би ніші ви не працювали і чим би не займалися, ви повинні розуміти, наскільки важливим просування в Інтернеті є для сучасного бізнесу. Навіть якщо ви не отримуєте клієнтів…

Що таке KPI? У чому їх суть, і яка користь бізнесу від впровадження подібних метрик? Питання важливе, адже подібні показники часто вказуються в звітах по SEO для клієнтів. Так що…