Інтернет-маркетинг

Як використовувати відеоканал на YouTube для розкрутки бізнесу

Відеомаркетинг є одним з найбільш швидко зростаючих форматів інтернет-реклами. І дивно, що поки ще так мало українських підприємців звертають увагу на YouTube, як інструмент для розвитку свого бізнесу. Адже це найбільший відеохостинг в світі, який можна використовувати в якості чудового маркетингового каналу.

Не сумніваюсь, навіть багато хто з наших читачів в якості єдиного застосування YouTube бачить тільки перегляд смішних відео або записів телепередач. Але, в бізнесі потрібно постійно думати про те, як знайти нові шляхи для розвитку, і донести інформацію про свої товари і послуги якомога більшій кількості людей.

Що найцікавіше, функціонал YouTube тісно перегукується з функціоналом звичних нам соціальних мереж. А це означає, що і механіки тут діють схожі. Тобто, в разі успішного потрапляння зі своїм відео в інтереси цільової аудиторії, ви можете на власному досвіді відчути всі переваги вірусного розповсюдження контенту.

Трохи статистики. Тільки факти.

Навіть мене ці цифри вражають, не кажучи вже про людей, які зустрічають подібну інформацію вперше.

  • кількість користувачів YouTube становить понад мільярд людей у всьому світі;
  • кожну хвилину на цю площадку завантажується більше 300 годин відео;
  • 26% українських інтернет-користувачів дивляться відео на YouTube частіше, ніж телебачення;
  • половина всіх переглядів відео в світі, припадає на смартфони та планшети;
  • Україна входить в Топ-10 країн Європи за кількістю годин, проведених користувачами на цьому відеохостингу;
  • 70% користувачів у віці 16-24 років дивляться відео на YouTube щодня;
  • сайт цього відеохостингу займає третє місце в рейтингу найбільш популярних ресурсів Уанету;
  • після Google, це друга за величиною пошукова система в світі;
  • 57% користувачів YouTube перед тим як зробити чергову покупку, дивилися відеоогляд продукту на одному з відеоканалів.

Як бачите, аргументів на користь того, щоб почати використовувати канал на YouTube для розкрутки бізнесу, більш ніж достатньо. І ось кілька ключових переваг, які він може вам дати.

У чому переваги YouTube?

Можна придумати мільйон виправдань, щоб не почати роботу над своїм відеоканалом вже сьогодні. Вам може здатися це занадто складним, незрозумілим, для зйомки відео потрібна техніка, вміння монтувати матеріал і т. п. Але, це все приходить з досвідом. А цей самий досвід і перших підписників ви ніколи не отримаєте, якщо не зробите перші кроки в цьому напрямку.

Велике охоплення аудиторії
Я вже писав, що це друга за величиною пошукова система в світі, просто, орієнтована виключно на відеоконтент. З огляду на, що місячна аудиторія YouTube становить близько 1 мільярда людей, можете уявити собі потенціал охоплення!

Це особливо актуально для компаній, які залучають клієнтів з різних країн. Таким чином, створення і просування відеоконтенту може допомогти вам донести інформацію про себе до тих людей, які ніколи не дізналися б про ваш бізнес будь-яким іншим способом.

Кросплатформеність
Відео однаково зручно дивитися на будь-якому пристрої, чи то великому екрані телевізора або маленькому дисплеї смартфона. Що цікаво, більше половини всіх переглядів здійснюється з мобільних пристроїв – так що це ще й чудова можливість для організації роботи з мобільним трафіком.

video for mobile

Це безкоштовно!
Звичайно, за маркетинг і рекламні оголошення, в разі якщо ви захочете їх використовувати, доведеться платити. Але ось сам канал можна створити абсолютно безкоштовно, і завантажувати туди стільки відеороликів, скільки вам захочеться. На відміну від звичайного хостингу для сайтів, за зберігання контенту платити не потрібно.

Легкість розповсюдження
Поділитися посиланням на відео в соцмережах може навіть дитина. Люди можуть обмінюватися ними з друзями, постити в Twitter або Facebook, вбудовувати за допомогою коду на сторінках своїх сайтів. Та як завгодно, втім. Причому, виглядає все це цілком природно, а робиться легко.

Накопичення аудиторії
Спочатку по одному, а потім десятками і сотнями, на лічильнику вашого каналу будуть з’являтися нові підписники. А значить, почнуть з’являтися перші «лайки», коментарі, і кількість переглядів буде рости. Якщо тільки вам вдасться утримувати планку якості.

Подивіться на відеоканал Rozetka.com.ua:

Rozetka on YouTube

Як вам цифра на лічильнику підписників? І кількість переглядів за весь час, більше 140 мільйонів!

Отримання клієнтів
Цілком логічно, що люди дивляться відео по тим темам, які їх цікавлять. Наприклад, огляди продуктів, які збираються купити, або, приклади вирішення проблем з якими зіткнулися особисто. А значить, ви маєте справу з потенційними клієнтами.

Інтернет-магазин техніки може додавати огляди продуктів, які представлені в його каталозі, порівнювати їх один з одним, тестувати. Компанія, яка пропонує курси англійської мови, може знімати невеликі ролики з розбором особливостей граматики і лексики. А підприємець, який займається квартирними ремонтами – показувати, як відбувається сам процес, давати поради щодо вибору матеріалів і демонструвати результати до і після.

Рекламні можливості
Так як в Уанеті цей рекламний канал ще слабо освоєний, в більшості тематик конкуренція досить слабка. І це дозволяє рекламуватися по дуже «смачній» ціні. Тим більше що бюджетами на рекламу можна гнучко управляти, а результат – ефективно відстежувати.

Як використовувати YouTube для розкрутки бізнесу?

 Як ви вже зрозуміли, перше, що потрібно зробити – це створити свій відеоканал. Інструкцій по темі в Мережі можна знайти чимало, але, і офіційної довідки буде цілком достатньо. Тим більше що там досить докладно все розписано. Читаємо на цій сторінці.

До оформлення краще відразу залучати професійного дизайнера, щоб красиво оформити все в загальній стилістиці бренду. Навряд чи у вас вийде добре зробити це самостійно.

Ну а потім, звичайно ж, потрібно приступати до створення своїх перших відеороликів. Тут я вже навряд чи можу дати вам які-небудь поради, крім однієї – експериментуйте і вчіться. Все приходить з досвідом, і почати знімати можна використовуючи один лише смартфон. Потім, коли зрозумієте, що справа пішла, можна купувати відповідну техніку або наймати професійного оператора.

А ось ще ряд порад, які стосуються безпосередньо самої розкрутки на YouTube, які вам знадобляться.

Покажіть свої продукти
YouTube дає прекрасну можливість підприємцям показати свою продукцію в дії, без необхідності орендувати виставкові зали або вкладатися в друк і поширення дорогої поліграфії. Використовуйте її в повній мірі!

Наприклад, ви продаєте електроінструмент для дому та саду. Що заважає вам зняти відеоролик про ту ж газонокосарку в дії, показавши як оперативно вона справляється зі своїм завданням на практиці? Саме так, абсолютно нічого не заважає. А інтерес з боку потенційних покупців гарантований.

Забудьте про рекламу
Замість цього – будуйте відносини зі своїми клієнтами. Зніміть не рекламне відео, а таке, яке дійсно принесе людям користь. Це може бути огляд продукту, демонстрація його в роботі, пояснення різних нюансів, які допоможуть в його використанні, поради щодо вибору і т. т.

За статистикою, розважальні та навчальні відео користуються на YouTube найбільшою популярністю.

Формуйте спільноту
Ваші підписники, це ваші друзі. І пам’ятайте, є така гарна приказка – не май сто рублів, а май сто друзів. Ця народна мудрість ніколи не втратить актуальності.

Спілкуйтеся з користувачами в коментарях, відповідайте на їхні запитання, проводьте розіграші серед підписників і всіляко проявляйте свою увагу до людей, які дивляться ваше відео.

Демонструйте експертність
Відеоканал на YouTube чудово підходить в якості інструменту для побудови іміджу експерта в своїй сфері. І якщо говорити про підприємця, який займається улюбленою справою, можна не сумніватися, що він насправді таким і є.

expertnost

Повірте, завжди знайдуться люди, які цікавляться тим же, що і ви, але, при цьому, володіють куди меншими знаннями. Ваш досвід і поради будуть для них безцінними.

Вирішуйте проблеми клієнтів

Ви продаєте меблі через Інтернет, але, багато покупців не вміють збирати її самостійно? Зніміть серію відеороликів, в яких покажіть що і до чого. Розробляєте програмне забезпечення? Зніміть відео, як користуватися ним для вирішення тих чи інших завдань.

Відео може бути хорошим способом для надання відповідей на актуальні питання. Або ж, допомогти у вирішенні проблем при використанні вашого продукту. Швидше за все, вам достатньо буде один раз витратити час, а отриманий результат буде приносити вам користь ще дуже довго.

Будьте регулярні

Найпопулярнішими каналами на YouTube є ті, на яких регулярно з’являється нове відео. Це привертає увагу користувачів, ролики починають показуватися в схожих результатах, та й просто, тут діє те ж правило, що і по відношенню до статей на сайтах – чим їх більше, тим краще. Якщо ж ви створюєте контент різного типу, можна групувати ролики по тематичних плейлистах.

При грамотному застосуванні, YouTube може стати для вас прекрасним маркетинговим каналом просування бізнесу, шансом перевести його на новий рівень. Почати не так складно як здається, а можливість стати першим і найкращим у своїй ніші – шанс, який рідко випадає в наш час.