Інтернет-маркетинг

Як порахувати, скільки можна витратити на залучення клієнтів з Інтернету

Бізнес – це ризик. І з цим, мабуть, погодиться не тільки кожен підприємець, а й ті люди, які працюють за наймом. Ось тільки коли справа доходить до просування сайту, багато власників бізнесу чомусь страшно боятися ризикувати, побоюючись того, що їх інвестиції в цей канал не окупляться. А дарма, адже якщо витратити трохи часу на прості розрахунки, може виявитися, що в переважній більшості випадків, така робота буде дуже навіть варта своїх інвестицій.

Після того як ви будете знати, скільки заробляєте з кожної продажі, можна буде відносно легко порахувати, скільки ви можете дозволити собі витратити на залучення клієнтів з Інтернету. Цілком може виявитися, що шестимісячні інвестиції в просування проекту, окупляться парою-трійкою продажів. Чудовий приклад – торгівля обладнанням або бізнес на оптових поставках.

Для того щоб отримати потрібну нам інформацію, спочатку потрібно ознайомиться з таким поняттям як «customer lifetime value» (LTV) що в перекладі означає «життєвий цикл клієнта». Йдеться про суму прибутку, яку в середньому компанія отримує з одного клієнта, за час співпраці з ним.

Припустимо, ви є власником інтернет-магазину, який торгує ювелірною біжутерією. В середньому, один покупець за весь час, поки є вашим клієнтом, витрачає 3000 гривень, з яких 1200 гривень є вашим прибутком. Таким чином, ви легко можете витратити майже половину від цієї суми на залучення нових клієнтів, залишаючись при цьому в досить-таки хорошому плюсі.

Як бачите, все досить просто. І в цьому випадку, 5000 гривень в місяць на просування і маркетинг вже не здаються якийсь дуже великою сумою, якщо за ці гроші ви щомісяця отримуєте близько сотні нових клієнтів. А враховуючи, що в SEO рентабельність вкладень зростає з кожним місяцем, складніше знайти більш вигідний напрямок для інвестицій в розвиток свого бізнесу.