E-commerce

20+ ідей акцій і знижок для інтернет-магазину

Проводити акції, розпродажі, формувати спеціальні пропозиції і знижки, можна не тільки в свята, а й у будь-який інший час. Я вирішив зібрати дійсно велику підбірку з ідеями акцій і знижок для інтернет-магазину, які можна успішно використовувати для стимулювання продажів.

А фахівці з SEO та інтернет-маркетингу – можуть задіяти їх в якості маркетингових фішок для своїх клієнтів.

У цій статті відібрані тільки справді дієві схеми роботи, частина з яких була випробувана на практиці, і принесла гарний прибуток клієнтам нашого агентства. Нічого зайвого, тільки те, що заслуговує на увагу!

1. Акція вихідного дня. Далеко не у всіх нішах бізнесу вихідні дні є піком продажів. По відношенню до інтернет-магазинів все часто буває з точністю навпаки – в суботу та неділю продажі падають.

Перевірений спосіб стимулювати продажі – запропонувати знижки на частину асортименту або конкретні товарні позиції, які діють при оформленні замовлення в вихідні дні.

2. Сюрприз в подарунок. Суть акції в тому, щоб запропонувати невеличкий подарунок покупцям певного товару. А який саме – вони дізнаються вже при отриманні. Але, звичайно ж, він повинен бути в тему. Дарувати набір кругів для “болгарки” жінці, яка замовила фен, явно не варто.

3. Товар дня. Знижка дається на конкретний товар, причому, зниження суми реально відчутне, потенційному клієнтові повинно бути зрозуміло, що це не пустий маркетинг.

4. Клубна карта. Люди люблять відчувати себе особливими, і організовуючи програму лояльності в форматі закритого клубу, ви даєте їм таку можливість. А натомість – отримуєте повторні продажі і ядро лояльної аудиторії для бізнесу.

5. Випадковий щасливчик. Є така цікава штука як генератор випадкових чисел, наприклад Randomus.ru. Суть ідеї проста: оголошуємо, що серед клієнтів, які зробили замовлення на конкретну дату або період часу, буде розігруватися приз. А його одержувача буде визначено за допомогою генератора випадкових чисел.

Видаємо кожному покупцеві номер, вводимо їх діапазон у відповідні поля, і тиснемо кнопку «Згенерувати»:

6. У комплекті дешевше. Сформуйте комплекти на основі товарів, які доповнюють один одного, а потім поставте на комплект більш доступну ціну, ніж якщо купувати все це окремо. Приклад: матрац, наматрацник і подушка для дитини. Збільшення середнього чека в повній мірі компенсує зроблені знижки.

7. Бонусні бали. Програма лояльності, яку активно практикують великі інтернет-магазини. Суть в тому, що кожному зареєстрованому покупцеві або власнику бонусної картки, присвоюється спеціальний бонусний код. Потім, при кожній покупці, в залежності від суми, на цей рахунок додаються бонуси, які можна використовувати для отримання знижки.

8. Приведи друга. Тут вже потрібно буде трохи попрацювати над технічною частиною, але воно того варте. Суть акції в тому, щоб запропонувати вже зареєстрованим покупцям поділитися своїм реферальним посиланням зі знайомими і друзями.

Якщо хтось зареєструється по ньому і зробить покупку, той, хто його привів, отримує певну винагороду. А покупцеві, в свою чергу, можна запропонувати хорошу знижку на перше замовлення.

9. Ексклюзив для учасників. Тобто, скористатися акційною пропозицією можуть тільки одержувачі email-розсилки, підписники сторінки бренду в соціальних мережах або учасники інших спільнот навколо компанії.

З одного боку, ви свідомо обмежуєте охоплення, а з іншого – створюєте додаткову цінність для цільової аудиторії.

10. Приз за користувацький контент. Особливо хороший такий формат для інтернет-магазинів, які працюють в ніші товарів для хобі і творчості, продають фото і відео-техніку або інші речі, які люди часто використовують для реалізації своїх творчих задумок.

Просто запропонуйте людям винагороду за те, що вони покажуть результати своєї роботи, отримані за допомогою речі, купленої у вас. Нехай зроблять пост в блозі, на своїй сторінці в соцмережі, опублікують фотозвіт, завантажать відео і т. д.

Варіантів може бути багато, а завдяки соцмережам, це відмінно може привернути увагу до бренду.

11. Подяка за відгук. Про важливість відгуків для інтернет-магазинів я вже писав, і з часом їх актуальність тільки зростає. Особливо в сучасних реаліях, коли недобросовісні SEO-компанії пачками штампують їх за рахунок копірайтерів.

Отримати їх не так вже й просто, так що можна спробувати нараховувати невеликі бонуси тим, хто готовий залишити свій відгук про куплений товар. Але таке правило повинно діяти тільки для зареєстрованих користувачів і по відношенню до замовлень, які є в їх історії покупок.

12. Знижка за підписку. Щось одне в такому випадку ви отримаєте точно – або лояльного передплатника або хоча б одну покупку. Наприклад, такий формат знижок практикує Lamoda.ua:

Підходить це, звичайно, не для всіх тематик. Але формат хороший для тих, у кого є хороша маржа з однієї продажі, а сама ніша відрізняється високим потенціалом повторних покупок.

13. Знижка в честь події. Запуск нового розділу в каталозі, свято, річниця запуску інтернет-магазину, якась інша знаменна дата – не дуже важливо, привід завжди знайдеться.

14. Попереднє замовлення. Хороший спосіб підігріти інтерес до певного товару, і залучити потенційних клієнтів ще навіть не маючи його в наявності. Найчастіше використовується по відношенню до певних бестселерів – нова модель смартфона, книга відомого автора і т. п.

15. Дисконтна карта. Видайте їх постійним клієнтам, або просто тим, хто зробив хоча б одне замовлення. Це хороший спосіб стимулювати повторні продажі.

16. Безкоштовна доставка. Якщо сума покупки перевищує певний поріг – зробіть доставку безкоштовною. Заодно і середній чек збільшите. Або приурочте дану пропозицію до певного свята події, як на прикладі нижче:

17. Особисті історії. У кожного є цікаві історії, якими можна поділитися з іншими. А якщо за них можна ще і приз або знижку отримати – це може стимулювати хорошу активність серед аудиторії. Проведіть конкурс на історію з життя, а переможця визначте шляхом користувацького голосування.

18. Знижка на день народження. Якщо у вас є можливість отримати таку інформацію при реєстрації покупців, то це прекрасний спосіб стимулювати повторні продажі.

19. Тест на знання продукту. Хороший спосіб відсіяти просто любителів халяви і привернути увагу тих, хто дійсно цікавиться тим, що ви продаєте. Задаємо питання, отримуємо відповіді, а потім визначаємо переможця серед тих, хто виявився найбільш обізнаним.

20. Акція по бренду. Навіть якщо мова йде про не надто популярного виробника, спрацювати може добре. Особливо, якщо асортимент включає багато товарних позицій, наприклад, бренд одягу, техніки або дитячих товарів.

Є й спосіб отримати від такого заходу додаткову вигоду – заздалегідь домовитися з самим виробником і отримати цю саму знижку за його рахунок, при оптовій закупівлі.

Сподіваюся, ця стаття була для вас корисною, і тепер у вас точно не буде нестачі в ідеях. Тим більше, що кожен з перелічених пунктів можна адаптувати під себе, придумавши ще більш цікавий варіант його реалізації.

А які акції або види знижок використовуєте ви в своєму інтернет-магазині? Поділіться своїм досвідом в коментарях!