E-commerce

Сторінка “Дякуємо за покупку” в інтернет-магазині

Часто буває так, що власники інтернет-магазинів і навіть фахівці з інтернет-маркетингу, акцентують всю увагу виключно на конверсії у вигляді продажу. Вони роблять все від них залежне, щоб відвідувач сайту став покупцем, при цьому, абсолютно забуваючи про те, що ж відбувається далі, після того, як було зроблене замовлення. І багато хто не зовсім добре уявляє, наскільки важливою є сторінка подяки за покупку в інтернет-магазині.

Людина тільки що витратила свій час на заповнення форми замовлення і оплатила вам за товар своїми кровно заробленими грошима. А що ви йому у відповідь? «Спасибі, що залишили нам свої гроші, бувайте!».

Можна ж придумати щось цікавіше в плані оформлення, і в повній мірі використовувати сторінку подяки за покупку, як інструмент не тільки для завершення продажі, але і як спосіб стимулювання клієнта до здійснення інших транзакцій. Ось вам декілька порад, як отримати максимум з сторінки «Дякуємо за покупку». Ніщо не заважає вам в повній мірі використати їх і для свого інтернет-магазину.

Інформація про замовлення та контакти

Така інформація зазвичай включена в лист подяки за покупку і підтвердження замовлення, але, не зайвим буде продублювати її і на сторінці, яка показується покупцеві після оформлення замовлення. Наприклад, в такому вигляді:

Оформлення сторінки подяки в магазині

 

Клієнт може перевірити коректність інформації, а завдяки вказаному номеру замовлення, при необхідності, обговорити з менеджером деталі. SMS-повідомлення і обіцянка дзвінка зі сторони менеджера – ще один приємний бонус, який можна реалізувати, якщо є така можливість.

Соціальні кнопки і підписка на email-розсилку

Акаунти у соціальних мережах будуть корисні для будь-якого інтернет-магазину, якщо ви тільки не торгуєте чимось вже дуже специфічним. Можна вивести на сторінці «Спасибі за покупку» посилання на акаунти магазину в соціальних мережах і форму для підписки на email-розсилку, з проханням підписатися. Приклад:

Приклад №2

Акцентуйте увагу покупця на те, що, таким чином, він зможе отримувати цікаві пропозиції, інформацію про новинки, акції та інші цікаві заходи. Так ви втягуєте клієнта в подальшу взаємодію з сайтом, підвищуючи шанси на розширення аудиторії постійних покупців.

Товарні рекомендації (крос-продажі)

Цікава пропозиція клієнту, який вже зробив у вас покупку – хороший спосіб підвищення середнього чека. Наприклад, якщо людина купила у вас фотоапарат, можна вивести на сторінці рекомендації додаткових аксесуарів, таких як сумка, штатив, комплект для чищення оптики і т. п.

Товарные рекомендации

Правда варто відзначити, що підходити до формування таких рекомендацій потрібно акуратно, щоб пропонувати дійсно корисні речі і не бути нав’язливим, інакше ефекту не буде. Існують спеціальні автоматизовані системи, які формують потрібні зв’язки на основі аналізу поведінки покупців і просто відвідувачів сайту.

Зворотній зв’язок

Про що ваш клієнт думав в процесі покупки? Безсумнівно, відповідь на це питання цікавить будь-якого власника інтернет-магазину. Досить додати просте текстове поле на сторінці підтвердження замовлення, попросивши клієнта поділитися своєю думкою.

Спробуйте поекспериментувати з декількома варіантами заголовків, наприклад, у вигляді питання («Вам все сподобалося? Що ми можемо зробити, щоб покращити обслуговування?») Або заклику до дії («Поділіться своєю думкою про наш магазин»). Цілком можливо, що саме таким чином, ви зможете отримати цінну інформацію, яка допоможе вам збільшити продажі в майбутньому.

Стимулюйте повторні продажі

Є декілька варіантів подальшого розвитку сторінки подяки за покупку в цьому напрямку:

  • Знижка в обмін на рекомендацію друзям. Причому, якщо товар з хорошою маржинальністю, можна запропонувати знижку як клієнтові, за посиланням якого зареєструвалися або зробили замовлення його друзі, так і тим людям, з якими він цим посиланням поділитися. Хороша мотивація для всіх;
  • Збільшення середнього чека. Створіть додаткову цінність, щоб підштовхнути клієнта до ще однієї покупки. Наприклад, запропонуйте знижку або безкоштовну доставку, у разі, якщо він замовить ще один такий же товар;
  • Розширена пропозиція. У деяких нішах добре працює пропозицію додаткових послуг або розширеної гарантії. Наприклад, при замовленні телевізора з гарантією 1 рік за замовчуванням, можна запропонувати покупцеві доплатити певну суму і отримати додатково ще кілька років гарантії.

Ось як це реалізовано на сайті Amazon.com:

Предложение расширенной гарантии

Підводимо підсумки

Як відомо, багато що краще сприймається в порівнянні. Ось як виглядає сторінка «Дякуємо за покупку» в більшості інтернет-магазинів:

Как делать не надо

А ось як вона може виглядати, якщо врахувати поради з цієї статті і докласти трохи зусиль:

Пример идеальной страницы покупки

Різниця величезна, чи не так? Таким чином, ми отримуємо повноцінний інструмент-маркетингу, і можливість не тільки збільшити власні продажі, але і принести більше користі своїм клієнтам. Поза всяким сумнівом, в такому випадку, вас точно запам’ятають з хорошого боку.