E-commerce

Ключові елементи ефективної сторінки товару в інтернет-магазині

Картку продукту в інтернет-магазині варто розглядати як свого роду «золотий ключик» до серця покупця. Хто б що не говорив, до сторінки товару потрібно ставитися так, ніби це перша і єдина точка найбільш близького контакту з покупцем, можливість здійснити продажу тут і зараз!

В першу чергу, потрібно поставити себе на місце покупця. Причому, виходити з того, що він, швидше за все, вибирає між пропозиціями декількох продавців. Зараз в більшості ніш рівень конкуренції такий, що користувач може вибирати між десятками інтернет-магазинів, практично зі схожою ціною. Це означає, що потрібно запропонувати йому інші аргументи, які були б важливіші за ціну.

В першу чергу, покупця, який розглядає сторінку продукту в інтернет-магазині, цікавить саме інформація. Скільки коштує доставка? Які розміри/кольори є в наявності? Чи сертифікований товар? Чи можу я отримати знижку? Що ще варто купити в комплекті? Що думають про це інші люди?

Подумайте над тим, які питання можуть виникнути у потенційного клієнта, і дайте йому відповідь на них, на сторінці продукту!

Це ваш шанс забезпечити своїм клієнтам хороший досвід, і збільшити свій дохід.

На інфографіці нижче показані основні ключові елементи, які повинні бути присутніми на ефективній картці товару в інтернет-магазині. Зображення англійською, але, нижче я дам переклад кожного з пунктів.

key-features

А ось цей же список вже з перекладом, в текстовому форматі:

  1. Якісні зображення продукту
  2. Виділена знижка
  3. Лупа (для збільшення)
  4. Додаткові фото товару
  5. Відео з продуктом (можна огляд)
  6. Зручна навігація
  7. Є чіткий заклик до дії (кнопка «Купити»)
  8. Рядок пошуку
  9. Назва продукту
  10. Безкоштовна доставка
  11. Читабельний шрифт
  12. Використовуйте емоційні тригери
  13. Вибір варіанту товару (опціонально)
  14. Відгуки покупців
  15. Виведення схожих продуктів
  16. Кнопки соціальних медіа
  17. Надіслати посилання другу на email
  18. Онлайн-чат з консультантом
  19. Елементи довіри
  20. Підтвердження безпеки
  21. Можливість прибрати непотрібне.

Що найцікавіше, більшість з перерахованих елементів, нескладно реалізувати на практиці. Хороший розробник зможе зробити це практично для будь-якої CMS. А ось віддача для бізнесу від виконаної роботи, може бути просто чудовою.