
Ключові елементи ефективної сторінки товару в інтернет-магазині
Картку продукту в інтернет-магазині варто розглядати як свого роду «золотий ключик» до серця покупця. Хто б що не говорив, до сторінки товару потрібно ставитися так, ніби це перша і єдина точка найбільш близького контакту з покупцем, можливість здійснити продажу тут і зараз!
В першу чергу, потрібно поставити себе на місце покупця. Причому, виходити з того, що він, швидше за все, вибирає між пропозиціями декількох продавців. Зараз в більшості ніш рівень конкуренції такий, що користувач може вибирати між десятками інтернет-магазинів, практично зі схожою ціною. Це означає, що потрібно запропонувати йому інші аргументи, які були б важливіші за ціну.
В першу чергу, покупця, який розглядає сторінку продукту в інтернет-магазині, цікавить саме інформація. Скільки коштує доставка? Які розміри/кольори є в наявності? Чи сертифікований товар? Чи можу я отримати знижку? Що ще варто купити в комплекті? Що думають про це інші люди?
Подумайте над тим, які питання можуть виникнути у потенційного клієнта, і дайте йому відповідь на них, на сторінці продукту!
Це ваш шанс забезпечити своїм клієнтам хороший досвід, і збільшити свій дохід.
На інфографіці нижче показані основні ключові елементи, які повинні бути присутніми на ефективній картці товару в інтернет-магазині. Зображення англійською, але, нижче я дам переклад кожного з пунктів.
А ось цей же список вже з перекладом, в текстовому форматі:
- Якісні зображення продукту
- Виділена знижка
- Лупа (для збільшення)
- Додаткові фото товару
- Відео з продуктом (можна огляд)
- Зручна навігація
- Є чіткий заклик до дії (кнопка «Купити»)
- Рядок пошуку
- Назва продукту
- Безкоштовна доставка
- Читабельний шрифт
- Використовуйте емоційні тригери
- Вибір варіанту товару (опціонально)
- Відгуки покупців
- Виведення схожих продуктів
- Кнопки соціальних медіа
- Надіслати посилання другу на email
- Онлайн-чат з консультантом
- Елементи довіри
- Підтвердження безпеки
- Можливість прибрати непотрібне.
Що найцікавіше, більшість з перерахованих елементів, нескладно реалізувати на практиці. Хороший розробник зможе зробити це практично для будь-якої CMS. А ось віддача для бізнесу від виконаної роботи, може бути просто чудовою.