E-commerce

8 простих святкових маркетингових ідей для інтернет-магазину

Не обов’язково наймати штат маркетологів і придумувати складні стратегії, щоб підготуватись до сезонного росту продажів в свята. Щоб отримати хороший прибуток в цей період, цілком достатньо скористатися низкою простих, але перевірених практик.

Ось декілька маркетингових ідей для власників інтернет-магазинів, які можна використати, щоб отримати хорошу віддачу під час свят.

1. Запропонуйте подарункову упаковку

Багато покупців будуть від цього просто в захваті. Ніби маленька справа, а виглядати буде відмінно!

Будете ви пропонувати її безкоштовно чи за невелику додаткову плату, подарункова упаковка може допомогти великій кількості людей під час напруженого сезону шопінгу, заощадити час на відвідування магазинів в офлайні.

2. Невеликий бонус на додачу

Ви ж пам’ятаєте про ваш запас всіх цих масел/браслетів/чого завгодно, з чим ви не знаєте що робити? Безкоштовний подарунок до кожного замовлення – хороша можливість позбутися не особливо потрібних товарів, і збільшити при цьому лояльність з боку клієнтів.

Отримувач може залишити його собі або просто подарувати комусь із близьких людей. Святкові маркетингові ідеї не обов’язково означають, що вам потрібно багато витрачати на дорогі стратегії. Проявляйте винахідливість і отримуйте більше продажів!

3. Доставка в найкоротші терміни

Швидка, гарантована доставка може бути хорошою приманкою для збільшення кількості замовлень. Але, вам необхідно визначити точний час доставки і ясно дати зрозуміти своїм покупцям, коли вони можуть очікувати свою покупку, щоб уникнути невдоволення з їхнього боку.

Якщо ви збираєтеся гарантувати доставку 30 грудня, вам доведеться це зробити в обов’язковому порядку – ніяких винятків.

Встановіть чіткі терміни, щоб не було нерозуміння і незадоволених клієнтів (наприклад, всі товари, замовлені до 25 грудня, будуть доставлені 30 грудня або раніше). Уточніть у представників транспортних служб, чи зможуть вони це забезпечити.

4. Запропонуйте доставку безкоштовно

Ви можете подивитися на сайт служби доставки і вивчити різні варіанти. Яка вартість і приблизний час доставки упаковок різного розміру і ваги? Таким чином, ви дізнаєтеся, за яким графіком вони працюють і особливості їх ціноутворення.

Якщо вартість доставки невисока, можна просто закласти її в ціну товару. Але, добре все прорахуйте!

5. Маленькі радощі

Що ви можете зробити, що ваші клієнти отримали маленький сюрприз? Відкритка, написана від руки? Безкоштовний подарунок? Прискорена доставка без збільшення її ціни? Для різних магазинів підійдуть різні варіанти, але кожен може запропонувати щось, щоб викликати посмішку на обличчі свого клієнта.

6. Збільшення продажів/супутні товари

Якщо ви наполегливо працювали, щоб привернути увагу своїх клієнтів – не допускайте класичної помилки, продаючи їм одну річ і вважаючи, що на цьому справа зроблена. Запропонуйте щось ще, що теж може їм сподобається.

Ви знайомі зі знаменитою технікою крос-продажів: “З цим також купують …”? Що заважає вам використати це у себе?

Групуйте доповнюючі товари, щоб клієнти могли бачити, як вони підходять один до одного. У листи з подякою за покупку вставляйте зображення інших продуктів, які на ваш погляд могли б їм сподобатися на основі їх минулих замовлень.

Ніхто не знає ваш асортимент краще, ніж ви. Не робіть помилку думаючи, що ваш клієнт вже знає, що у вас є. Велика ймовірність того, що вони не переглянули навіть один розділ, не кажучи вже про каталог з сотень і тисяч товарів.

Якщо ви допоможете вашому клієнтові побачити більше вашого асортименту, він з більшою ймовірністю знайде щось ще, що йому потрібно.

7. Крос-маркетинг

Якщо у вас є торгова точка в офлайні і ви зареєстровані в місцевій торговельній асоціації, скористайтеся такими можливостями крос-маркетингу як сайти оголошень, листівки, друковані каталоги або інші варіанти.

Ви також можете вручну вибрати кілька компаній, які з вами не конкурують, і просувати один одного в соціальних мережах.

8. Пропонуйте подарункові комплекти

Наприклад, якщо ви продаєте товари для краси, ви з легкістю зможете сформувати кілька подарункових кошиків в різних цінових категоріях. Наприклад, ви можете зібрати подарунки на 500 грн., 1000 грн. і 1500 грн. Корзини для цього ви можете придбати в недорогому магазині або навіть використовувати прості подарункові пакети.

Зробіть так, щоб ваш товар виглядав красиво, зробіть хороші фотографії та демонструйте їх на видному місці. Ідея в тому, щоб зробити покупку у вас легким рішенням для ваших покупців.

Люди шукають зручність, і вам потрібно не тільки дати їм це, але і продати трохи більше. Кожна з цих ідей може легко допомогти вам в цій справі, тому спробуйте застосувати кілька з них на практиці і подивіться, що з цього вийде.