E-commerce

Як знайти постачальників для інтернет-магазину: основні методи

«Де взяти товар?» Ось яким буде наступне питання, яке вам належить вирішити після того, як ви визначитеся з тематикою свого інтернет-магазину. І повірте, проблем з цим може бути набагато більше, ніж з технічною частиною.

Типовий, цілком робочий сайт можна зробити за $300 і декілька днів. А ось постачальника для інтернет-магазина з нормальними умовами можна шукати тижнями, причому безуспішно.

У цій статті розглянемо ті способи пошуку, які відомі мені. І якщо у когось із читачів є цікавий досвід в цій сфері, буду вдячний, якщо поділитеся їм в коментарях.

Онлайн-каталоги і пошукові системи

Спеціалізовані сайти-каталоги, які досить легко знаходяться за відповідним запитом:

google-search

Практично у всіх подібних каталогах постачальників присутня розбивка по категоріях, що прискорює пошук. Приклад сторінки конкретної компанії в одному з таких каталогів:

catalog

Щоб знайти потрібне серед цього інформаційного шуму, доведеться запастися терпінням. Просто, одні компанії заповнюють інформацію про себе не заморочуючись з деталізацією, інші ж, замість того, щоб описати умови для потенційного партнера, забивають свою сторіночку в каталозі рекламним текстом і т. д.

Крім того, забудьте про інші канали зв’язку, крім телефонного дзвінка. Ваш лист на email, швидше за все, потрапить в спам або буде проігнорований співробітником, який відповідає за зовсім інші питання. Тому, прямі дзвінки – метод найнадійніший.

Та й просто варто погратися з відповідними пошуковими запитами, і витратити трохи часу на всю цю справу. Наприклад, беремо потрібну вам нішу або назва товару, додаємо до цього такі слова як «опт, оптом, постачальник» або регіональну прив’язку у вигляді назви обласного центру і вводимо в пошуковий рядок:

vydacha

Таким чином, за якихось півгодини можна знайти чимало контактів постачальників, в тому числі і тих, хто працює за системою дропшіппінг. В цілому, багато що тут залежить від конкретної тематики.

Галузеві події в оффлайні

Сюди відносяться різні виставки, ярмарки і т. п. І якщо у вашій ніші такі проводяться, однозначно, рекомендується їх відвідати. Це саме той випадок, коли в один час і одному місці, збирається багато виробників, зацікавлених в пошуку клієнтів на свою продукцію. Від них можна отримати і безліч корисної інформації про цікаву вам нішу.

Є, правда, у такого способу і ряд недоліків. Основний – компанії, які беруть участь в галузевих заходах, зазвичай зацікавлені в покупцях, готових придбати більш-менш великі партії товару.

Сайти оголошень

Не у всіх є бажання створювати власний сайт і час реєструватися по різних каталогах, тим більше що від звичного і знайомого всім OLX.ua можна отримати прекрасну віддачу, особливо, якщо трохи доплатити за підняття оголошення вгору списку.

Якщо вибрати цікавий вам розділ, і ввести в поле пошуку слово «оптом», а потім, переключитися на вкладку «Бізнес», можна знайти дійсно багато пропозицій:

olx

optom

Якщо у вас є аккаунт на OLX можна уточнити деталі шляхом листування з автором через систему внутрішніх повідомлень.

Бізнес-форуми

В Уанеті їх правда не так багато як хотілося б, але, кілька великих все ж є. Наприклад, Biznet.kiev.ua, на якому є відповідний розділ для пошуку постачальників, в якому можна подивитися пропозиції інших людей або створити тему для себе.

forum-biznet

Інші методи

Сюди можна віднести дрібне виробництво в вашому місті чи регіоні, китайські торгові площадки типу Aliexpress.com, публічні сторінки Вконтакті, а також, аналіз оффлайн-реклами в друкованих газетах і журналах.

У будь-якому випадку, головне тут не кількість, а якість. Вам як підприємцю важливо в процесі спілкування відібрати для себе тих постачальників, які можуть запропонувати дійсно вигідні умови. І, бажано, щоб їх було декілька, оскільки як це зведе до мінімуму ризик залежності від третьої сторони.

Знайти потрібного вам оптовика, часом, можна доволі-таки несподіваним способом. Тому, не варто нехтувати будь-яким з перерахованих способів, поки ви не досягнете своєї мети.