Просте пояснення, що таке SEO насправді

Якщо потенційні клієнти не можуть повністю зрозуміти, що таке SEO насправді, то не дивно, що вони не можуть усвідомити цінність цієї послуги і як вона може допомогти їхньому бізнесу.

Коли ми говоримо про SEO (оптимізація в пошукових системах) потенційним клієнтам, ми зазвичай отримуємо одну з двох відповідей:

  • “Я абсолютно не знаю, що таке SEO”
  • “Я чув про SEO, але я не зовсім розумію, як це працює”.

Ми намагалися, використовуючи графіку, відео і об’ємні статті, допомогти власникам бізнесів отримати тверде розуміння SEO, але проблема в тому, що жоден з цих методів не здатний виразно прояснити, чим є SEO на базовому рівні.

Клієнти не хочуть або навіть не потребують розуміння деталей; переважна більшість просто хоче знати, що таке SEO насправді.

Подумайте про це – якщо ви відвозили машину в гараж, щоб отримати рішення проблеми, ви хочете щоб механік сказав вам, в чому проблема і як він може її виправити такими словами, щоб ви зрозуміли. Ви, звичайно, не потребуєте прослуховування лекції про роботу двигуна внутрішнього згоряння, чи не так?

Одного разу розмовляючи з одним конкретним клієнтом, ми випадково використали певну аналогію і, раптом, цей клієнт дійсно зрозумів. З тих пір ми використовували ту ж аналогію, щоб допомогти іншим власникам бізнесів отримати швидке, чітке уявлення про те, що таке SEO в такому вигляді, щоб вони по-справжньому це зрозуміли.

Розглянемо просту аналогію того, що таке SEO насправді …

Коли ви хочете знайти щось в Інтернеті, Ви, як правило, звертаєтеся до пошукової системи (це частина «SE» в абревіатурі «SEO»), найпопулярнішою з яких є Google, тому ми будемо розглядати її для нашої аналогії.

Для цілей цього прикладу, ми спробуємо і знайдемо інформацію по наступній темі:
“Як грати на гітарі”

guitar-seo

Тепер уявіть, що Google не пошукова система, а Бібліотека, яку ви (в даний час) знайдете в більшості міст. І замість веб-сайтів давайте подумаємо про книги.

Таким чином, ми йдемо в Бібліотеку Google і говоримо Бібліотекарю (пошуковий рядок Google), що ми хочемо знайти книги, які допоможуть нам навчитися грати на гітарі.
Потім Бібліотекар дає нам величезну купу книжок, які як він вважає, будуть нам найбільш корисні. Він люб’язно складає книги таким чином, щоб найбільш підходящі для нас, на його думку, книги були нагорі, а найменш значущі в самому низу.

Але як же Бібліотекар вирішує, які книги будуть найбільш підходящими для наших конкретних потреб? Він, очевидно, не міг прочитати кожну книгу в нашій величезній купі, так що йому довелося використовувати систему, яка б швидко дозволила вирішити, чи може конкретна книга допомогти нам навчитися грати на гітарі чи ні.

Таким чином, наш розумний Бібліотекар розробив систему, яка дозволяє йому здійснювати швидку оцінку авторитетності конкретної книги шляхом вивчення ряду ключових чинників.

Використовуючи систему Бібліотекарів, ми збираємося показати Вам, які книги виявилися нагорі стелажу (Добре) і які з них виявилися внизу (Погано).

Ключові фактори, які Бібліотекар використовував для оцінки

Назва книги
Здається очевидним, але перший (і найважливіший) фактор, який розглядає Бібліотекар, це назва книги і наскільки воно підходить для нашого конкретного пошуку інформації.

  • Добре – «Як грати на гітарі»
  • Погано – «Навчання гри на гітарі по методу Сміта».

Зміст книги
Бібліотекар хоче бути впевнений, що книги, які він розглядає, зможуть надати необхідну кількість і якість інформації, яка допоможе відповісти на наш запит.

  • Добре – 300-сторінкова книга з великою кількістю чітких, добре написаних інструкцій, малюнків, практичних рекомендацій і навіть DVD з відео демонстраціями;
  • Погано – 30-сторінкова книга, яка забезпечує лише базовою інформацією і не містить зображень чи іншого корисного наповнення.

Рекомендації та відгуки
На вибір бібліотекаря можна вплинути, якщо конкретна книга містить відгуки від відомих осіб, що мають відношення до даного предмету, або посилання на них.

  • Добре – Книга, для вивчення гри на гітарі, яка схвалена відомою музичної школою і має ряд блискучих відгуків на задній стороні обкладинки від провідних гітаристів, таких як Ерік Клептон і Джиммі Пейдж;
  • Погано – Книга, для вивчення гри на гітарі, в якій немає інформації від осіб, що користуються повагою в світі гітари, про те, що зміст книги підходящий і корисний.

Громадська популярність
Бібліотекарю легше зробити вибір, якщо він знає, що конкретна книга вже користується популярністю у інших користувачів Бібліотеки.

  • Добре – Книга, у якій є багато штампів дат на внутрішній стороні обкладинки, які показують, що вона була взята читачами багато разів;
  • Погано – Книга, яку брали лише кілька разів за рік і яка зовсім не здається популярною у інших користувачів Бібліотеки.

Оптимізація вашої книги

Таким чином, якщо ви збиралися написати книгу про те, як грати на гітарі і хотіли бути впевненим, що Бібліотекар у вашій місцевій бібліотеці завжди покладе вашу книгу в верхню частину стопки, вам потрібно “оптимізувати” вашу книгу, базуючись на чотирьох ключових факторах, описаних вище.

Якщо ми полегшимо Бібліотекарю розуміння, про що наша книга, що вона має прекрасне наповнення, що вона схвалена сторонніми особами та користується популярністю серед інших читачів, він з набагато більшою ймовірністю помістить її ближче до верху стопки книг, коли хто-небудь буде шукати відповідну інформацію.

Точно такий же принцип використовується в SEO, і, по аналогії з книгою, SEO-спеціаліст буде “оптимізувати” ваш веб-сайт таким чином, щоб він виявився нагорі в результатах пошуку Google.

Джерело: avara.co.uk


Volodymyr Fedorychak

Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • Як знайти хорошу маркетингову агенцію

    Створення і просування сайтів: де знайти надійну маркетингову агенцію?

  • Як дізнатися позиції сайту в пошукових системах: сервіси і софт

  • Пошукова оптимізація для просування сайту

    Пошукова оптимізація як спосіб підвищити популярність сайту