В двох словах

Про консультантів, тренерів та інших клоунів-піде…сів

Скільки мені траплялося різних консультантів, тренерів та інших Гуру, ні разу не зустрічав нікого, у кого б можна було навчитися хоч чогось, окрім чергового порівняно чесного способу відбирання грошей у населення. Зазвичай, перед тобою виявляється черговий професійний імпотент в своїй сфері, який з голоду і відчаю вирішив, що якщо у самого в роботі нічого не виходить, значить потрібно хоча б спробувати заробити на «навчанні» інших.

Найбільше їх спливає в кризу. Коли у нас в Україні валюта тільки почала обвалюватися, і всі ще думали, що може обійдеться, я вперше побачив біля під’їзду своїх скромних орендованих апартаментів оголошення в стилі «Зароби мульйон попиваючи пиво ввечері перед телевізором», і «Потрібні заступники керівника, можна рукожопі, головне, щоб мотивовані». Все, думаю, приплили, перші дзвіночки. Через пару місяців чи навіть тижнів, виявилося, що я мав цілковиту рацію.

Просто вся ця гидота розуміє, що в кризу, принаймні, з дрібних і середніх контор, їх-то викинуть в першу чергу. І навіть переморожені пельмені з субпродуктів, доведеться купувати з кредитки. Коли приходиться рахувати гроші, будь-який бізнес від всіх цих недієздатних позбавляється в першу чергу. Ну, або закривається.

Серед цієї братії клоунів-підерасів найбільше SММ-щиків, піарщиків та інших «маркетологів». Мене вже блеать від самого слова «піариться» починає коробити. Частота його вживання, швидше за все, безпосередньо залежить від безтолковості професії. Хотіти з кожним днем більше, а працювати при цьому менше – це у всіх таких недопрофессіоналів уже кредо життя.

Що робити з усіма цими консультантами, піарщиками і гуру-вчителями? Можна просто пиз…ти. Але, ми ніби в толерантному суспільстві живемо, і тут це не прийнято. Можна ігнорувати, але не факт, що це не відгукнеться в найближчому майбутньому. Наприклад, остаточно збожеволілі через кризу потенційні клієнти вирішать, що звертатися потрібно до цих п…болів замість тих, хто працює, а не тріпає язиком на семінарах для невдах. А потім, облажавшись, будуть щиро вважати, що всі інші – такі ж.

Так що залишається сподіватися, що вся ця голожопа і не дуже розумна браття, не отримуючи в найближчі рік-два звичного бюджету для розпилу, втомиться від смаку вимочених сухарів і мівіни, і нарешті відправиться займатися чимось більш корисним. Наприклад, займе вакантне місце в найближчому супермаркеті або піцерії. Потрібно ж з чогось починати.