Основи

4 причини, чому вашому сайту потрібен адаптивний дизайн

День за днем, кількість пристроїв, платформ і браузерів, за допомогою яких користувачі взаємодіють з вашим сайтом, зростає. Адаптивний дизайн є складовою фундаментальних змін в сторону розуміння необхідності того, що користувачеві необхідно забезпечити однакову зручність використання сайту, незалежно від пристрою, що використовується ним для перегляду його сторінок.

Протягом якихось останніх 5-6 років світ побачив безліч нових пристроїв, які поставили під сумнів домінування персональних комп’ютерів як засобу для серфінгу по Інтернету – смартфони, планшети і смарт-годинники. Адаптивний дизайн передбачає створення сайтів, які однаково добре відображаються на пристроях з різними розмірами і розширеннями екрану.

Власне, вже з самого слова «адаптивний» в назві зрозуміло, що зовнішній вигляд сайту підлаштовується під екран пристрою, на якому користувач відкрив сторінку. Приклад можна побачити на скриншоті нижче.

All devices view

Протестувати власний сайт на предмет того, як він виглядає на мобільних, ви можете за допомогою інструментів описаних в цій статті.

Не будемо заглиблюватися в технічну сторону питання, оскільки це справа профільних фахівців, а давайте відразу перейдемо до справи. А саме – розберемося, які переваги використання адаптивного дизайну дає вашому бізнесу.

1. Якісний користувацький досвід

Перша і основна причина – таким чином, власник сайту підвищує зручність взаємодії з ним з боку користувачів. Це робить їх задоволеними, а задоволені люди, як відомо, куди більш охоче роблять покупки.

responsive store

Для користувачів смартфонів даний момент дуже актуальний. Спробуйте потикати пальцем по мініатюрним елементам якогось онлайнового супермаркету із застарілим дизайном – те ще «задоволення».

2. Підвищення продажів і коефіцієнту конверсії

Мабуть, найвагоміший аргумент для бізнесу, адже аудиторія людей, які відвідують комерційні сайти і інтернет-магазини з мобільних, зростає, і необхідно враховувати це, щоб не програти в конкурентній боротьбі. Адаптивний дизайн позитивно впливає на конверсію та продажі, адже покупці залишаються на сайті, замість того, щоб йти.

3. Зниження витрат на розробку

devsУ плані інвестицій це дуже вигідно, адже одна і та ж конструкція може однаково добре працювати на різних пристроях, без необхідності створення окремого сайту під кожен гаджет. Наприклад, раніше часто одночасно працювала стандартна і мобільна версія сайту, які існували самі по собі, що збільшувало обсяг робіт в разі редагування або оновлення.

4. Ранжування в мобільній видачі

Google чітко дав зрозуміти, що якість оптимізації сайту під мобільні пристрої буде враховуватися при ранжируванні в мобільній видачі. Відповідно, даний пункт можна сміливо заносити в скарбничку аргументів на користь адаптивного дизайну.

Технології розвиваються, і бізнесу потрібно йти нога в ногу з прогресом, щоб не відставати від ринку. На даний момент, адаптивний дизайн з модного тренду перетворився вже в явну необхідність для будь-якого сучасного сайту.