Інструменти

Facebook Audience Insights – як дізнатися більше про свою аудиторію

Для того щоб дізнатися багато цікавих речей про свою аудиторію, зовсім не обов’язково купувати доступи до крутих сервісів і витрачати півроку на курси навчання по роботі з ними. Одним з потужних, безкоштовних і в той же час простих для розуміння аналітичних інструментів є Facebook Audience Insights (Статистика аудиторії).

Для того щоб скористатися цим інструментом у вас повинен бути рекламний кабінет в соцмережі. Перейдіть в свій рекламний аккаунт в AdsManager, потім, в розділі «Аудиторії», наведіть курсор на «Всі інструменти» і виберіть пункт «Статистика аудиторії»:

Наступний крок – вказати який саме тип аудиторії вас цікавить. Я виберу перший пункт, щоб більш наочно показати вам інформативність інструменту:

Тепер ви можете вказати географічні та демографічні дані, якщо вас цікавить більш загальна інформація, або поекспериментувати з іншими фільтрами, якщо вам цікавий вузький напрям. Наприклад, ось скільки активних користувачів Facebook у віці від 20 до 40 років є в місті Львів:

Можна побачити, скільки серед них жінок, а скільки чоловіків, а також, розподіл за віком, їх сімейний стан і рівень освіти:

Які сторінки вони найчастіше лайкають, і якими пристрої користуються для взаємодії з соцмережею:

А тепер, просто додамо кілька фільтрів по інтересам, і побачимо, скільки з них цікавляться технікою Apple:

Трохи погравшись з фільтрами, можна дізнатися багато цікавого. А отриманий зріз аудиторії можна зберегти для подальшого використання, наприклад, щоб запустити по ним рекламу.

Особливу увагу зверніть на те, які сторінки їм подобаються:

Таким чином, ви можете знайти цікавий контент та й просто використовувати назви популярних сторінок в якості інтересів, щоб зібрати максимально релевантну аудиторію. Можна не намагатися винаходити колесо, а використовувати аналітику по конкурентам в своїх інтересах.

Сподіваюся, ця невелика замітка буде для вас корисною!