SEO

7 типових помилок клієнтів при виборі SEO-компанії

Про те, як вибрати підрядників для SEO і просування сайту в Інтернеті можна знайти чимало публікацій. Ось тільки пишуть їх самі співробітники агентств, і бути впевненим в їх неупередженому погляді, як мінімум нелогічно. За фактом, це те ж саме, що читати статті про користь вищої освіти і університетського диплома для успіху в житті, написані самими викладачами університетів.

Структуру інструкцій по вибору фахівців з SEO від профільних агентств можна розділити на три складових:

  • бла-бла-бла, для кількості знаків в статті;
  • трохи відвертої брехні;
  • і трохи клінічного марення на додачу.

Іноді, звичайно ж, в подібних опусах можна виловити трохи розумних думок. Але, це швидше виключення, які підтверджують правило.

specialisty

В цілому, вибираючи фахівця, який буде займатися просуванням вашого сайту, потрібно звертати увагу всього на декілька речей:

  • список робіт, які вам пропонують виконати, з обґрунтуванням їх необхідності;
  • співвідношення ціни – дешево просування коштувати точно не може, але і переплачувати, теж не варто;
  • підтвердження кваліфікації – кейси, приклади, робіт і т.д.
  • готовність фахівця або представників агентства відповісти на основні питання перед початком співпраці.

От і все. У більшості випадків, цього вистачає для того, щоб знайти адекватного фахівця або компанію, і почати взаємовигідну співпрацю з розвитку вашого проекту.

Тепер перейдемо до помилок. Просто розпишу основні моменти, які так люблять розписувати «агентства №1» в регіонах (і не тільки), зі своїм коментарем.

oshibki2

  1. Сертифікати та інше. Те ж саме, що рекомендувати наймати на роботу вчорашніх студентів, які закінчили ВНЗ з червоним дипломом, бо «дипломовані фахівці» – найкращі з усіх. Роль відіграють результати і якість роботи, а не «сертифікати». Тим більше що нічого не вартує просто намалювати їх в Photoshop.
  2. Портфоліо і кейси. Портфоліо можна просто вигадати, перевіряти то в 99% випадків, все одно ніхто не буде. Кейси, штука вже більш важлива, але і тут свої підводні камені. Ок, є у вас десяток кейсів успішних проектів (не факт, що ваших), а з рештою що? Всі провальні?
  3. Звіти робимо регулярно. Вона повинна бути не «регулярною», а докладною, і бути зрозумілою для клієнта. Що толку, якщо йому п’ятий місяць поспіль шлють незрозумілу хрень, при цьому нічого не роблячи. Зазначу, що більшість потокових агентств із задоволенням практикують подібне.otchety
  4. Ми великі і круті. Звертаючись в велике і відоме на ринку агентство інтернет-маркетингу, будьте готові до того, що якщо ваш бюджет не становить тисяч так 50 гривень на місяць, їм на вас наплювати. Ви просто не будете для них пріоритетним клієнтом, і сайт будуть вести на від..бись, лівою ногою, в перервах між перекурами.
  5. Просунемо в Топ за копійки. Ви серйозно вірите, що можна вийти на мільйонні обороти в ніші продажу побутової техніки з бюджетом 2000 гривень в місяць? У мене для вас погані новини. Швидше за все, вам наобіцяють золотих гір, будуть слати красиві звіти і нічого не робити до тих пір, поки ви не зрозумієте своєї помилки і не підете до нормальних фахівців.
  6. У нас 100500 клієнтів. І ведуть їх напевно 3 сеошника, у яких по 30 штук проектів, і їм на них плювати, так як зарплата ніяка, і потрібно заробляти на життя фрілансом. Зате у шефа завжди остання модель Audi. Кількість клієнтів – не показник. Навпаки, варто в першу чергу шукати команди «бутикового» типу, які дійсно якісно працюють над проектами, хоч і за ціною вищою від середньоринкової.
  7. Все офіційно і по договору. Зазвичай, він складений так, що клієнт в будь-якому випадку неправий. Так що без різниці, ведеться роботу по договору чи без нього, головне, щоб вона дійсно велася. А власник бізнесу, в свою чергу, відчував позитивний ефект від цього.

Ніби все. Це дійсно найпоширеніші помилки, які допускаються замовниками, при пошуку фахівців, які будуть займатися просуванням їх сайтів. Постарайтеся їх уникати, адже в підсумку можна втратити не тільки гроші, але і дорогоцінний час.