Основи

7 потужних переваг блогу для малого бізнесу

Одним з найбільш ефективних способів підвищити впізнаваність бренду, надаючи при цьому актуальну і корисну інформацію своїй цільовій аудиторії, є створення і розвиток блогу.

Блоги – це недорогий спосіб залучення трафіку на свій сайт для малого бізнесу, який дає можливість підвищити віддачу від інтернет-маркетингу і отримати більше потенційних клієнтів.

Ось п’ять потужних переваг ведення блогу для вашого малого бізнесу:

SEO (пошукова оптимізація)

Це, мабуть, найочевидніша і часта причина, по якій люди починають вести блоги для бізнесу; вони хочуть потрапити в ТОП пошукових систем і збільшити трафік на свої сайти.

Регулярне ведення блогу на своєму сайті (або на сторонніх платформах) дозволить значно збільшити видимість в пошуку і отримати більше трафіку. Хороший, якісний контент підвищить вашу впізнаваність і довіру до бізнесу!

Blog traffic

Переконайтеся, що ви пишете на актуальні теми і намагайтеся включати в статті і заголовки ключові слова, які відносяться до вашої галузі та можуть залучати клієнтів.

Google та інші пошукові системи дуже цінують унікальний, якісний і актуальний контент, а блог є одним з найпростіших і недорогих методів для надання такого контенту.

Розвиток і зміцнення відносин з клієнтами

Залучення клієнтів – це дуже важливий елемент інтернет-маркетингу і брендингу, а створення блогу дає вам можливість спілкуватися зі своїми існуючими та потенційними клієнтами.

Ведення блогу – це хороший спосіб побудувати довірливі відносини зі своєю цільовою аудиторією за допомогою створення якісного контенту, який ваші відвідувачі цінують.

Завдяки блоку активного коментування, ви також зможете стежити за відгуками відвідувачів на ваші пости, і у вас буде можливість безпосередньо реагувати на їх зауваження, що має величезне значення в зміцненні довіри і взаємин.

Позиціонування в якості експерта

Продаєте ви шкіряні сандалі чи надаєте професійні послуги, важливо, щоб потенційні клієнти сприймали вас як експерта в своїй галузі. В наш час, якщо у когось є проблеми, перше, що люди, як правило, роблять – це шукають рішення в Google.

Якщо у вас є достатньо досвіду, щоб відповісти на питання і ви можете запропонувати рішення проблем, характерних для вашої індустрії, напишіть про це.

Expert

Люди поважають експертів, які можуть продемонструвати свою компетентність, а добре написаний матеріал може стати тим фактором, який вплине на рішення потенційного клієнта звернутися саме до вас, а не до конкурента.

Блог – це чудова інвестиція

Може знадобитися деякий час, щоб почати пожинати плоди від ведення блогу, але розглядайте це свого роду інвестицією в майбутнє зростання, а не тільки як витрати. Створюєте ви контент самостійно чи наймаєте агентство, статті в блозі, які ви пишете, стають постійним джерелом для залучення відвідувачів на ваш сайт.

Блог відрізняється від інших видів реклами, які привертають увагу гостей лише під час кампанії. У міру того, як ви будете продовжувати нарощувати блог вашої компанії до сотні, а потім до тисяч постів, його цінність буде зростати.

Зростання впізнаваності бренду

Публікація на самому сайті, а потім розміщення постів на релевантних платформах, і розшарювання в соціальних мережах – це чудові способи виведення вашого блогу і бренду в зовнішнє середовище.

recognition

Часто специалісти дуже багато уваги приділяють жорсткому, прямому підходу до продажів, але забувають про переваги м’яких продажів і побудови лояльності, популярності та репутації. Нехай ваші слова просувають ваш бренд і збільшують вашу аудиторію.

Залучення нових клієнтів

Використання блогу, як одного з ключових елементів інтернет-маркетингу і основи пошукового просування на початковому етапі, дає вам можливість залучити нових клієнтів, а також показати нове обличчя бізнесу своїм існуючим клієнтам.

Взаємопов’язаний характер соціальних мереж, де одна людина може поділитися досвідом зі своєю власною мережею знайомих, дає можливість охопити набагато більше людей.

Крім того, динамічна природа блогу, який постійно оновлюється і поповнюється новими матеріалами, дозволяє домогтися більш високого рейтингу в результатах пошуку, що в свою чергу приваблює нових клієнтів.

Крок до лідерства в ніші

LiderstvoНеважливо, наскільки малий ваш бізнес, блог – це хороший спосіб для Вашого бізнесу побудувати довіру і отримати вплив в індустрії шляхом публікації контенту, який буде розглядатися в якості цінної, експертної інформації.

Згодом, розміщення корисних та інформативних постів в блозі на регулярній основі може перетворити ваш сайт в ресурс, на який постійно заходять люди, яким цікава ваша ніша, поступово збільшуючи ліди і конверсію.

Створення блогу є ефективним способом зрозуміти особливості поведінки ваших клієнтів, тримати їх в курсі тенденцій у вашій індустрії, і допомогти їм вирішити проблеми, з якими вони стикаються в своєму бізнесі.

Опитування показують, що люди довіряють інформації з блогів і частіше звертають увагу на неї увагу, ніж на традиційну рекламу.

Так що, у вас є набагато більше причин, щоб вести блог для свого бізнесу, ніж просто ділитися своїми думками!