Основи

5 аргументів на користь редизайну застарілого сайту

З кожним роком все складніше знайти компанію, у якої не було б власного сайту. А для деяких видів бізнесу, наприклад, інтернет-магазинів, Інтернет є основним каналів залучення клієнтів.

Є підприємці, які зробили свій сайт давно і вже протягом довгого часу займаються його просуванням, використовуючи як інструмент розвитку бізнесу. І, напевно, у кожного з них, неодмінно виникала думка – «як же ж зробити так, щоб сайт приносив ще більшу віддачу?».

Похвально. І перше, на що я рекомендую звернути увагу в контексті даного завдання – зміна зовнішнього вигляду сайту. Тобто, його редизайн.

Якщо з самого початку сайт робився не особливо досвідченими спеціалістами або на готовому шаблоні, швидше за все, його зовнішній вигляд залишає бажати кращого. В деяких випадках, при порівнянні з молодими конкурентами, такий сайт може нагадувати Москвич-412 поряд з Lexus RX останнього року випуску. Власне, можна не уточнювати, що авторитету вам це не додає.

Кілька прикладів сайтів до і після оновлення дизайну:

ba1

ba2

ba3

Крім того, часто мова йде ще й про застарілі технології, які не враховують реалії часу і актуальні рекомендації пошукових систем. Наочний приклад – адаптивний дизайн, який забезпечує зручність використання і однакову якість перегляду сторінок сайту на стаціонарних PC і мобільних пристроях.

Використання застарілого дизайну, який не адаптований під мобільні, буде призводити до високого відсотку відмов і низьких або й зовсім відсутніх продажів зі сторони відвідувачів, які перейшли на сайт зі смартфона або планшета.

Та й просто, якщо видно, що Інтернет є для вашого бізнесу перспективним каналом отримання клієнтів, можна зробити зовнішній вигляд власного ресурсу красивішим, а використання більш зручним. Адже, справедливо кажуть, що немає межі досконалості.

Так що ось вам 5 основних аргументів на користь редизайну сайту.

Сайт – обличчя компанії

Сучасному користувачеві достатньо декількох кліків мишки, щоб порівняти ваш сайт з сайтом конкурента. І якщо його проект буде виглядати цукеркою, а ваш – результатом роботи школяра у вільний від уроків час, вважайте, що у мене для вас погані новини.

Якщо ви пишете, що є успішною компанією, одним з лідерів у своїй галузі, і надаєте послуги найвищої якості, а ваш сайт на кожній другій сторінці видає помилки – вам не повірять.

І тим більше це актуально, якщо мова йде про товари і послуги середнього і високого цінового сегмента, навряд чи можна довіряти компанії, у якої немає $200 навіть щоб власний сайт до нормального вигляду привести.

Виправлення старих помилок

Складна і нелогічна навігація, неоптимізована графіка, косячна верстка, програмні помилки, глючнв скрипти – це далеко не весь перелік помилок, якими грішать застарілі сайти. В процесі редизайну від усього цього можна позбутися, виправивши технічні помилки і залишивши на сторінках тільки ті елементи, які дійсно необхідні.

proekt

Кажуть, головним дизайнерським принципом Стіва Джобса було переконання, що ідеальний дизайн це не той, в якому немає чого додати, а той – в якому нічого відняти.

Нові технології і функціонал

У сфері веб-розробки навіть за рік можуть статися вражаючі зміни, не кажучи вже про часовий відрізок в декілька років. Нові технології, нові вимоги, нові можливості – все це можна впровадити в процесі редизайну.

Крім того, можна додати новий функціонал, який зробить використання сайту ще більш зручним. А адже в цьому плані, різниця між сайтом 2012 та 2016 року може бути просто величезною.

Можливість виділитися серед конкурентів

Хоча б за рахунок того, що ваш сайт буде виглядати стильно і красиво, в порівнянні з їх древніми руїнами. Цілком гідний аргумент. Тим більше, якщо мова йде про індивідуальну розробку на фоні безликих стандартних шаблонів.

Даний момент особливо актуальний для нових компаній, яким необхідно використовувати будь-які можливості, щоб потенційні клієнти їх помітили і зрозуміли, що їх пропозиція є найкращою.

Збільшення доходу

Дизайн побічно, але все ж впливає на продажі. Не вірите? Спробуйте вийти на вулицю і продати навіть прекрасний товар, вбравшись в обірване лахміття і вимазавши лице пастою від взуття. По одягу зустрічають, і сайт тут не виняток.

Крім, власне, візуальних моментів, якісний дизайн і юзабіліті сприяють збільшенню показника конверсії. Мова йде про співвідношення кількості покупців до загальної кількості відвідувачів. І це вже факт – красиві і продумані сайти продають краще.

Капітальний ремонт чи косметичне оновлення? Вирішувати вам. Але, приймаючи рішення про редизайн, перш за все, розкажіть фахівцям, які будуть цим займатися, які його цілі і чого ви насправді хочете цим досягти.