E-commerce

Для чого потрібні огляди товарів в інтернет-магазині

Замислюючись над покупкою конкретного товару, безсумнівно, ви спробуєте знайти про нього якомога більше інформації. Особливо, якщо мова йде про вибір між двома альтернативними варіантами, та ще й за схожою ціною.

Така інформація цікавить багатьох покупців, і вона довгий час не втрачає актуальності. Ось чому багато інтернет-магазинів створюють такий контент як огляди товарів, розміщуючи їх, в тому числі, і на самих сторінках продуктів.

Набагато краще дати потенційним клієнтам якомога більше інформації на сторінках свого сайту, щоб у них не було необхідності шукати їх в іншому місці.

Як писати огляди товарів?

Головна умова – акцент на інформативність і допомогу покупцю у виборі. Уявіть, що ви просто його більш досвідчений друг, який може розповісти про всі плюси і мінуси продукту, і допомогти прийняти правильне рішення. Головне тут – принести справжню користь, адже це перший крок до побудови довірливих відносин і формування лояльної аудиторії.

Важливий момент – структурованість публікації. Додайте кілька фотографій товару в розпакованому вигляді, під різними кутами, опишіть комплект поставки (якщо є), можна згадати і про цікаві додаткові аксесуари, на які варто звернути увагу.

Ось декілька прикладів:

obzor_1

obzor_3

obzor_2

Розпишіть по пунктах основні плюси і мінуси, особливо якщо мова йде про неочевидні моменти. Якщо є можливість зняти невелике відео – чудово, адже його можна використовувати і для розміщення на YouTube.

Ідеальний варіант, якщо дозволяє бюджет – делегувати цю роботу кому-небудь на стороні. Є чимало людей, які володіють відповідними навичками, досвідом і устаткуванням, і при домовленостях з ними, можна отримати хороший результат за помірну плату.

У чому переваги оглядів товарів для інтернет-магазину

Можна виділити кілька ключових моментів, і чим більш тривалою і активною буде робота в цьому напрямку, тим більше користі буде для власника бізнесу.

  1. Довіра потенційних покупців
    Якщо клієнт зіштовхується з необхідністю вибору між двома продуктами з різних інтернет-магазинів, при цьому, на одному присутній докладний опис і огляд продукту, які доповнені відгуками інших людей, а на іншому просто звичайна картка товару, як ви думаєте, що він вибере? Думаю, відповідь буде однозначно на користь першого варіанту.
  2. Цікавий контент і додатковий трафік
    Користь нового, унікального і цікавого контенту на сайті, в плані SEO, не підлягає сумніву. Постійно додаючи нові сторінки з оглядами на сайт свого інтернет-магазину, ви не тільки поліпшите його видимість в пошуку, але і почнете отримувати трафік за ключовими словами, які містяться в таких статтях.
  3. Лояльність з боку аудиторії
    Створюючи якісні, неупереджені огляди продуктів, ви істотно спрощуєте процес прийняття рішення для потенційного клієнта. Якщо своїм вибором він буде задоволений, звичайно ж, його лояльність до вас як до продавця, істотно виросте. Це, в свою чергу, є одним з інструментів стимулювання повторних покупок, що знижує витрати на маркетинг.

Як бачите, існує чимало способів залучати відвідувачів на сайт і конвертувати їх в потенційних клієнтів, не витрачаючи при цьому величезні гроші на рекламу. Звичайно, це може вимагати чималих вкладень часу, але, в довгостроковій перспективі такі стратегії завжди окупаються.