Цікаве по темі

5 порад, які допоможуть вам заробляти більше в 2017 році

В абсолютній більшості випадків люди заробляють за рахунок продажів. І те, які рішення ви приймаєте в цьому контексті, в кінцевому підсумку, впливають на ваш добробут. Зрештою, і бізнес і наймана робота, мають на меті одне ключове завдання – заробляти більше.

Кожен із кроків, які ми робимо в процесі вирішення поставлених завдань або взаємодії з іншими людьми, повинен в підсумку допомагати робити більше продажів і, бажано, з меншими зусиллями.

І ось 5 важливих речей, на які вам потрібно звернути увагу, щоб заробляти більше.

1. Час – гроші

Швидше за все, цю фразу ви чуєте досить часто. Не дивно, оскільки це абсолютна правда. З одним лише зауваженням – цей самий час має бути спрямований на максимізацію результату, а не просто виконання процесів, які мало на що впливають.

З власного досвіду можу сказати, що важливо не те, скільки ви працюєте, а те, яку цінність для бізнесу ви за цей час створюєте. Двоє людей можуть працювати однакову кількість годин, але, один при цьому заробить для компанії хорошу надбавку до виручки, а інший – просто закриє робочий день.

Загалом, тепер ми можемо переходити до другого пункту, суть якого в тому, щоб задуматися, як зробити так, щоб кількість вільного часу було більше, і використовувався він з максимальною ефективністю.

2. Плануйте і розставляйте пріоритети

Навіть хороший в своїй галузі фахівець, може зовсім не вміти планувати власний час. В результаті, робота організована безсистемно, аврали трапляються регулярно, а деякі завдання час від часу «губляться», що негативно позначається на всьому.

Інший важливий момент – вміння розставити пріоритети. Думаю, кожен з вас погодиться, що роботи завжди буде більше, ніж ви в змозі фізично зробити. Але, є речі дуже важливі, а є і такі, які можуть почекати. Розуміння що є що, і відповідна рокіровка в списку справ, дозволяє уникнути можливих проблем.

Два основні інструменти планування, на які варто звернути увагу – календар і список справ (To-Do list). Наприклад, Google Calendar та Wunderlist.com. І там і там, є все необхідне для зручної організації роботи з розстановкою завдань за пріоритетами.

3. Аналізуйте інформацію

Ще одна важлива для бізнесу сфера, яка часто ігнорується – дослідження та аналітика. Звичайно, в тому масиві інформації, яка звалюється на нас кожен день, дуже легко загубитися. Але, вміння відокремити «зерна від полови» дозволяє отримати інформацію, яка може допомогти отримати перевагу перед конкурентами і знайти можливі точки зростання.

До речі, дуже корисно збирати побільше інформації перед фізичною зустріччю з клієнтом. Це буде справедливо і при спілкуванні по телефону або електронній пошті. Ні у кого з клієнтів не буде особливого бажання спілкуватися з людиною, яка не дуже-то й розуміє його проблеми і потреби, особливо, якщо мова йде про B2B-сегмент.

Навіть по email-листуванню легко зрозуміти, орієнтована людина на спілкування з вами особисто, чи вона просто займається обробкою списку адрес.

4. Люди купують у людей

І це дуже важливий момент. Щоб добре заробляти в довгостроковій перспективі, необхідно будувати з клієнтами відносини, засновані на довірі. Як би не змінювався бізнес завдяки технологічним процесом, повернення до основ і особистісної взаємодії з людьми, завжди буде забезпечувати кращі результати, ніж автоматизація.

Apple, Audi, Nike, Jack Daniel’s – це компанії, які займаються абсолютно різними речами. Але, у всіх них є дещо спільне. По-перше, це бренди зі світовим ім’ям. Ну а по-друге, основою їх маркетингових кампаній завжди були емоції. Це той самий фактор, який є ключовим для побудови саме бренду, а не просто чергової компанії, яка в свідомості споживача нічим не відрізняється від інших.

5. Продажі – це постійний процес

Для вирішення завдань, що виникають на кожному з етапів в ланцюжку продажів повинна бути відповідальна людина. І вона, в свою чергу, повинна розуміти, яке місце займає в цій системі. У цьому контексті корисним є використання такої метафори як воронка продажів, яка ілюструє розподіл клієнтів по етапам процесу продажів від першого контакту і до укладення угоди.

Для зберігання важливої інформації про клієнтів, управління проектами та відстеження на якому етапі воронки знаходиться той чи інший лід, варто використовувати спеціалізовані CRM, наприклад, amoCRM. Ну і, звичайно ж, не потрібно забувати про необхідність ефективного управління власним часом.

Дуже важливо сформувати УТП – пропозицію з поясненням цінності, яку ваш продукт або послуга пропонують цільовій аудиторії. Воно повинно резонувати з вашою цільовою аудиторією і допоможе людям, відповідальним за продажі, вибудувати більш ефективну взаємодію з клієнтами.

Підведемо підсумки

Якщо спробувати зробити коротке резюме цієї статті, його можна виразити у вигляді трьох наступних тез:

  1. Необхідно прагнути отримати максимальні результати за наявний час, в чому може допомогти ефективне планування і розстановка пріоритетів;
  2. Продажі є процесом, на кожному з етапів реалізації якого повинен бути відповідальний виконавець, а дослідження та аналітику в жодному разі не можна ігнорувати;
  3. Емоційне сприйняття компанії з боку цільової аудиторії, потенційних та існуючих клієнтів, є ключем до побудови бренду.

Якщо ви знаєте, хто ваші клієнти, у вас побудовані ефективні процеси продажів, ви вмієте правильно піднести свою пропозицію і сформувати позитивне враження про себе у клієнта – ви неодмінно досягнете успіху.