Цікаве по темі

$5000 за пост в Instagram: історія успіху фітнес-тренера Аманди Лі

Аманда Лі стала одним з найпопулярніших користувачів в Instagram. Вона заробляє на публікації спонсорського контенту, завдяки своїм 4.5 млн. підписникам.

По професії, Аманда Лі – особистий тренер та іструктор з пілатесу. Також, вона навчалася сучасній хореографії у Sarah Lawrence College (коледж Сари Лоуренс). Але ні танці, ні заняття з пілатесу не принесли їй справжнього успіху. Саме її акаунти в соцмережах, а особливо сторінка в Instagram, допомагають їй заробляти до 5000$ за кожен пост!

Зірки Instagram є чи не найуспішнішими підприємцями 2016 року: достатньо почати постити фото, нарощувати кількість підписників і спостерігати як починають сипатись комерційні пропозиції від рекламодавців.

Звичайно, процес значно складніший, ніж це здається на перший погляд, і Аманда Лі пояснила як вона досягла свого успіху. Зараз в її сторінки в Instagram більше ніж 4.5 млн. підписників і розкручений бізнес у соцмережах.

Як Аманда використала свій шанс у Instagram

«Коли соцмережі почала набувати шаленої популярності, я зрозуміла, що для фітнесу це просто чудово. Багато людей хочуть привести себе в форму і почати правильно харчуватися, але просто не знають як це зробити», – каже Лі.

🌤 Bikini: @yandy

A photo posted by Amanda Lee (@amandaeliselee) on

Кілька років назад я знайшла кількох жінок, які використовували Instagram саме з комерційною ціллю. В той час фітнес-модель Джен Шелтер вже мала десь 350 000 підписників в Twitter і 2.6 млн. в Instagram. Сьогодні в неї налічується 1.05 млн. послідовників в Twitter і колосальні 9.5 млн. в Instagram.

Для Лі, Шелтер та інших, з часом, таких комерційних можливостей в соцмережах лише побільшало.

«Фітнес є найбільш популярною сферою в соцмережах», – каже Лі. Це той випадок, коли дівчата хочуть слідкувати за кумирами і наслідувати їх. Хлопці ж підписуватимуться, бо ви шикарно виглядаєте і постите сексуальні фото. Моя сторінка стає популярною з шаленою швидкістю. Кожен хоче мати спокусливі сідниці прямо зараз, а я публікую багато відеоуроків присвячених саме цьому. Це те, що зараз в тренді».

Always take a moment to celebrate and be grateful 🙏🏻✨

A photo posted by Amanda Lee (@amandaeliselee) on

Заробіток в соціалках напряму залежить від кількості підписників

Перший оплачений пост трапився тоді, коли в Лі було близько 100 000 підписників. Вона заробила 150$ за пост, а вже скоро ціна піднялася до 300$. Вартість постів нашої героїні протягом наступних двох років постійно зростатиме, а кількість підписників збільшиться від 100 000 до 4.5 млн.

When everyone in LA is at Coachella and you can hike with your @fittea in peace 😜✌🏻️#bestdetoxtea #flattummy

A photo posted by Amanda Lee (@amandaeliselee) on


Зараз Лі заробляє від 3000$ до 5000$ за один пост. Вона робить один пост в тиждень, адже залучення і взаємодія з підписниками є не менш важливими для підтримки популярності. За словами Аманди, зірки в Instagram заробляють на правильному підборі підписників, лайках та зацікавленні публіки.

«Я б могла постити 3 чи 4 фото на тиждень, але я не буду; я хочу зберегти свою сторінку справжньою та тримати підписників в захопленні», – каже Лі. «Я не викладаю надто багато контенту в місяць, адже хочу тримати інтригу. Люди не будуть щедрі на лайки, якщо ви робитимете це надто часто. Я хочу не просто просувати певні продукти, але і отримувати задоволення від того, що роблю».

Також дівчина пояснює, що оплата за пост може бути нижчою у випадку довготермінових угод; у галузі фітнесу це , як правило, один рік. Зараз Аманда має довгострокові угоди як обличчя бренду Women’s Best та Fit Tea.

Соцмережі – це лише старт

Багато знаменитостей в соцмережах отримують хороші доходи від публікацій проплаченого контенту. Аманда хоче використати свою стартову популярність серед підписників, що налічують вже більше 2млн., як основу для побудови ще більш успішного бізнесу.

Лі вірить, що може продавати щось значно суттєвіше ніж власне тіло. Зараз вона демонструє певні фітнес-техніки через короткі навчальні відео в Instagram. Проте, ці відео обмежені в часі, адже можуть бути тривалістю не більше 15 секунд кожне.

Дівчина переадресовує підписників на свій сайт, де вона може продавати фітнес-плани онлайн своїм підписникам, які хотіли б продовжити режим на наступному рівні.

Зараз до Лі майже щодня телефонують представники різних брендів та запрошують просувати їх продукти. Їй хочеться перетворити цей попит на щось більш стабільне і щоб досягти цієї мети, зараз вона працює над створенням власного бренду.

Джерело: www.inc.com