Multiple Traffic Sources

Як завдяки контенту на сайті отримувати трафік з різних джерел

Коли мова заходить про контент, це часто сприймається виключно в контексті написання текстів для сайту, орієнтованих на отримання переходів з пошукових систем. Тобто, як свого роду пасивний інструмент, з розряду агробізнесу – посадив в землю, може що й виросте.

А що якщо я скажу вам, що контент можна перетворити в активний інструмент для експансії і не чекати кілька тижнів (а то й місяців), поки стаття почне приносити переходи з Google? Ви зможете привести на свій сайт цільову аудиторію вже в перші кілька годин після публікації!

Чому в основі всього лежить блог

Під контентом, в даному випадку я маю на увазі публікації в блозі вашої компанії ну або сторінки якогось інформаційного сайту. Схема універсальна, просто в комерційних нішах крім трафіку ви можете отримати ще й ліди/продажі.

Поширювати потрібно звичайні статті з блогу, написані на різного роду теми, цікаві вашій цільовій аудиторії. Причина проста: це викликає більше довіри.

Якщо ви почнете пробувати пропхати куди тільки можна посилання на головну сторінку, сторінки послуг та інші URL-адреси, створені явно для комерційних цілей, вас просто нікуди не пропустять. Втім, навіть якщо і пропустять, ніхто цю маячню нормально сприймати не буде. Це м’яко кажучи неадекватна стратегія роботи.

А ось поширення по різних каналах статей з блогу, особливо якщо вони дійсно цікаві і корисні, приносить набагато більшу віддачу і викликає мінімум підозри. Адже ви просто ділитеся інформацією з іншими, навчаєте, допомагаєте людям і т. п.

Загалом, все просто, але як виявляється зрозуміло це не всім. Тому я і вирішив додати цей додатковий пункт в якості пояснення.

Мультиканальне просування на практиці: як це працює і які канали використовувати

Іноді краще один раз побачити, ніж двадцять разів прочитати. Так що уважно дивимося на картинку нижче:

Content Distribution Channel

Пояснюю: після публікації статті все тільки починається. І той трафік з пошуку, який вона в майбутньому буде приносити, може бути тільки вишенькою на великому і смачному торті, якщо ви докладете зусиль для її поширення по інших каналах. Причому, в 99% випадків все це буде абсолютно безкоштовно.

І ось які канали можна для цих цілей використовувати.

Соціальні мережі. А якщо конкретніше, то Facebook. Решта або майже не дають трафіку, або його залучення буде занадто дорогим в плані витраченого часу.

У Facebook ж, є така чудова штука як групи, серед яких можна знайти спільноти практично під будь-яку тематику, достатньо вбити потрібний запит в рядок пошуку по цій соцмережі, а потім переключитися на однойменну вкладку в фільтрі результатів:

Facebook Groups

Долучаємося до груп, постимо туди свої статті, отримуємо трафік, радіємо життю. Тільки акуратно, щоб випадково не сприйняли як спам.

Форуми та спільноти. З такими ресурсами працювати вже складніше, але завжди можна знайти привід поділитися своїм посиланням, якщо тема релевантна. Тим більше що в деяких нішах є форуми з доволі-таки вражаючою відвідуваністю:

Forum traffic

А ось приклад по результатам роботи з відомим Reddit.com:

А ще, є різні сайти-спільноти типу Habr.com, сервіси питань і відповідей і т. п. Потрібно просто витратити трохи часу на аналіз пошукової видачі, і можна зібрати непогану базу для роботи.

Різноманітні агрегатори. В Уанеті та Рунеті таких площадок майже немає, але якщо ви займаєтеся просуванням під англомовний сегмент інтернету, то знайдете їх більш ніж достатньо. Приклади таких – Mobiledevmemo.com, Designernews.co:

Mobiledevmemo

Просто додаєте свою статтю в загальну стрічку, і якщо матеріал пройде модерацію і сподобається користувачам, можна за короткий термін отримати хорошу кількість переходів. Знайти подібні агрегатори можна під найрізноманітніші тематики.

Крауд-маркетинг. Під цим терміном звичайно розуміють роботу з форумами, але сюди можна віднести і будь-яке інше спілкування з подальшою «партизанської» публікацією посилання. Наприклад, в коментарях до популярних роликів на YouTube.

А ще є така поширена система коментарів як Disqus, яка частково має ще й можливості соціальної мережі. Наприклад, у кожного користувача в ній є свій профіль, і якщо ви залишаєте корисні і цікаві коментарі на інших сайтах, інші користувача часто переходять подивитися на ваш профіль.

А в ньому вже можна вказати адресу свого сайту, а також, тут виводяться ваші останні коментарі:

Disqus comment system

Раптом ) Це виявляється теж може давати трафік:

Traffic from Disqus

Email-розсилка. Тут теж нічого складного – просто беремо статті з нашого бложика, оформляємо його у вигляді симпатичного листа і відправляємо своїм підписника. Наприклад ось так:

Medium Weekly Digest

Головне – без фанатизму. Люди не люблять коли їх бомбардують листами, і краще відправляти розсилку не частіше ніж один раз в тиждень. При наявності хорошої бази підписників, це може давати сотні і тисячі додаткових переходів щомісяця:

Працювати ручками чи грошей занести?

Все залежить від ситуації. Як я вже писав, в більшості випадків поширювати посилання на статті можна абсолютно безкоштовно, просто потрібно витратити свій час. Але іноді варто виділити на цю справу окремий маркетинговий бюджет, наприклад, у випадках коли:

  • ви просто хочете делегувати цю роботу іншим;
  • ваш час коштує занадто дорого;
  • у вас є більш важливі завдання, вирішення яких вимагає безпосередньо вашої участі;
  • у вас досить специфічна ніша і кількість тематичних ресурсів обмежена;
  • ви прагнете до повного охоплення ніші і вам важливо отримати максимальну впізнаваність бренду.

У таких випадках, безумовно, варто вкладати гроші, оскільки вони дають можливість отримати згадки на ресурсах, пробитися на які безкоштовно просто неможливо.

Підведемо підсумки

Я впевнений, що більшість з вас, перечитуючи цю статтю, зіштовхується з подібними методами роботи вперше. Воно й не дивно, на блогах різних агентств ви подібне не зустрінете. Їх зазвичай цікавлять максимально прості методи, які легко масштабувати.

З позиції бізнесу, логіка в цьому є. Але з позиції їхнього бізнесу, а не вашого, оскільки стандартні методи зазвичай дають і стандартні результати. З таким підходом важко домогтися реальних висот.

Але якщо ви візьмете ініціативу в свої руки або ж самі займаєтеся просуванням свого проекту, ніхто не зможе перешкодити вам застосувати описані методи роботи на практиці.

Не бійтеся робити складні речі – це чудовий спосіб піти в хороший відрив від конкурентів!

Volodymyr Fedorychak

Безумовно, цікава особистість. Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • Складаємо ТЗ на тексти для копірайтерів

  • Контент-маркетинг. Частина 6: Вимірюємо ефективність роботи

  • Контент-маркетинг. Частина 5: Запускаємо посів по аудиторії