Принципи роботи

В процесі роботи з клієнтами, ми сформували ряд механізмів і принципів, дотримуючись яких можна організувати ефективний процес співпраці між нами і замовником. Ми рекомендуємо вам звернути на це увагу, щоб мінімізувати можливі розбіжності, і разом працювати над досягненням поставлених цілей.

Як ми працюємо

Ми не робимо 30-сторінкових «водянистих» звітів. Ми доносимо своєму замовнику тільки ту інформацію, яка йому дійсно потрібна.

Ми – не наймані працівники. Ми працюємо з замовниками як професіонали з професіоналами, які зустрілися, щоб укласти взаємовигідну угоду.

Основною мотивацією для заняття бізнесом у нас є виключно дві речі: гроші і цікава робота. І якщо клієнт заважає нам заробляти або змушує робити нецікаву роботу – це не наш клієнт.

Ми беремось за проекти, власники яких зацікавлені в їх розвитку і готові працювати над цим разом з нами.

Як ми НЕ працюємо

Ми не беремося за проекти, з бюджетом на просування в рамках середньої вартості вечері в хорошому ресторані.

Ми не працюємо з тематиками, в яких 100% не буде віддачі.

Ми не будемо просувати сайти, зовнішній вигляд яких викликає почуття депресії.

Ми не беремося за роботу над проектами, зробленими за вечір, «на коліні», школярем Васею з 8-Б.

Ми не беремося за роботу над лендінгами, сайтами-візитками і магазинами з п’ятьма товарами.

Нам нецікаві сайти з убогим дизайном і нечитабельними текстами, які власник не хоче міняти. І нам нецікаві божевільні стартапи. Навіть за великі гроші.

Ми не співпрацюємо з тими людьми, які краще нас знають, як нам працювати.

І ще …

Мінімальний бюджет, з яким ми готові працювати – 4000 гривень на місяць. Давайте враховувати це, щоб уникнути взаємної непродуктивної трати часу.

Ми не працюємо без передоплати. І тим більше, не починаємо розмову з обговорення знижок.

Ми не працюємо по позиціях (взагалі) і не даємо гарантій. І не працюємо з тими, хто їх потребує. Якщо вам потрібні гарантії, будь ласка, звертайтеся до центрального офісу Google.

У нас немає типового КП як у «конвеєрних» SEO-компаній, робота і бюджети по кожному проекту, розраховуються індивідуально. Щоб відповісти на питання «скільки буде коштувати просування» нам необхідно побачити ваш сайт, і дізнатися, який результат ви хочете отримати.

Ми не робимо сайти. Але, якщо вам дуже потрібно – можемо порекомендувати хороших хлопців, які цим займаються.

Ми не просуваємо сайти «в топ», ми працюємо над їх розвитком, вдосконаленням, формуванням аудиторії і зростанням пошукового трафіку, який буде конвертуватися для вас в клієнтів.

Якщо після прочитання всього вище написаного, ви розумієте, що наші погляди на бізнес і пошуковий маркетинг (SEO) збігаються – пишіть нам, і ми обов’язково вам відповімо!