Принципи роботи

В процесі роботи з клієнтами, я сформував ряд механізмів і принципів, дотримуючись яких можна організувати ефективний процес співпраці між моєю командю і замовником. Рекомендую вам звернути на це увагу, щоб мінімізувати можливі розбіжності, і разом працювати над досягненням поставлених цілей.

Як я працюю

Я не роблю 30-сторінкових «водянистих» звітів. Я доношу своєму замовнику тільки ту інформацію, яка йому дійсно потрібна.

Я – не найманий працівник. Я працюю з замовниками як професіонал з професіоналом, які зустрілися, щоб укласти взаємовигідну угоду.

Основною мотивацією для заняття бізнесом для мене є виключно дві речі: гроші і цікава робота. І якщо клієнт заважає мені заробляти або змушує робити нецікаву роботу – це не мій клієнт.

Я не беруся тільки за ті проекти, власники яких зацікавлені в їх розвитку і готові працювати над цим разом зі мною.

Як я НЕ працюю

Я не беруся за проекти, з бюджетом на просування в рамках середньої вартості вечері в хорошому ресторані.

Я не працюю з тематиками, в яких 100% не буде віддачі.

Я не беруся просувати сайти, зовнішній вигляд яких викликає почуття депресії.

Я не беруся за роботу над проектами, зробленими за вечір, «на колінах», школярем Васею з 8-Б.

Я не беруся за роботу над лендінгами, сайтами-візитками і магазинами з п’ятьма товарами.

Мені нецікаві сайти з убогим дизайном і нечитабельними текстами, які власник не хоче міняти. Навіть за великі гроші.

Я не співпрацюю з тими людьми, які краще за мене знають, як мені працювати.

І ще …

Мінімальний бюджет, з якого я готовий стартувати роботу над проектом – 8000 гривень на місяць. Давайте враховувати це, щоб уникнути взаємної непродуктивної трати часу.

Я не працюю без передоплати. І тим більше, не починаю розмову з обговорення знижок.

Я не працюю по позиціях (взагалі) і не даю гарантій. І не працюю з тими, хто ставить таку вимогу. Якщо вам потрібні гарантії, будь ласка, звертайтеся до центрального офісу Google.

У мене немає типового КП як у «конвеєрних» SEO-компаній, робота і бюджети по кожному проекту, розраховуються індивідуально. Щоб відповісти на питання «скільки буде коштувати просування» мені потрібно побачити ваш сайт, і дізнатися, який результат ви хочете отримати.

Я не роблю сайти. Але, якщо вам дуже потрібно – можу порекомендувати хороших колег, які цим займаються.

Я не просуваю сайти «в Топ», я працюю над їх розвитком, вдосконаленням, формуванням аудиторії і збільшенням пошукового трафіку, який буде конвертуватися для вас в клієнтів.

Якщо після прочитання всього вище написаного, ви розумієте, що наші погляди на бізнес і пошуковий маркетинг (SEO) збігаються – напишіть мені, і я обов’язково вам відповім!