Контекстна реклама Google Adwords
Ефективний інструмент для швидкого повернення вкладених в сайт інвестицій,
підвищення продажів ваших товарів і послуг
При відкритті бізнесу в Інтернеті, ефективна SEO-оптимізація закладає фундамент для майбутнього, але в багатьох випадках є необхідність в отриманні результату відразу після запуску сайту. І контекстна реклама Google Adwords чудово підходить для цих цілей.
Контекстна реклама в пошуку відрізняється від інших каналів інтернет- маркетингу тим, що при правильному налаштуванні оголошення будуть показуватися виключно цільовій аудиторії. Тобто, коли потенційний клієнт шукає певний товар в пошуковому рядку, то йому буде показане привабливе рекламне оголошення, яке приведе його на ваш сайт.
Для кого контекстна реклама буде вигідною
Така послуга підійде як для односторінкових сайтів-візиток, так і для інтернет-магазинів, які мають складну структуру і велику кількість товарів. Крім цього, контекстна реклама рекомендується в наступних випадках:
- ви запустили новий сайт і хочете отримати швидкий результат;
- у вас є необхідність збільшення охоплення потенційних клієнтів і виходу на нові ринки і регіони;
- для повернення відвідувачів і потенційних клієнтів, які вже були на вашому сайті для повторних продажів або збільшення ймовірності здійснення конверсії;
- брендування, тобто, популяризація вашого бренду в інтернеті за допомогою медійної реклами.
Переваги, які ви отримаєте
Рекламні кампанії в Google AdWords забезпечують бізнесу масу переваг,
і цей канал онлайн-маркетингу може стати для вас драйвером росту
- Широке охоплення. Показ оголошень може здійснюватися по величезній кількості ключових слів, десятки тисяч запитів – не межа.
- Чіткий таргетинг. Можна налаштувати показ оголошень по ключовому слову, місту, і безлічі інших параметрів та особливостей аудиторії.
- Оплата за результат. Ви платите виключно за перехід зацікавленого користувача на сайт, за здійснену ним дію.
- Високий рівень гнучкості. У будь-який момент ви можете внести будь-які зміни – відредагувати оголошення, поміняти ставку, додати нові ключові слова.
- Швидкість запуску. Я зможу запустити для вас кампанію вже на другий день після затвердження умов і підписання договору.
- Доступність для бізнесу. Почати працювати з контекстною рекламою можна навіть з бюджетом в 1000 гривень. Це один з найбільш доступних інструментів.
Додатково до рекламних кампаній в пошуку Google в багатьох випадках рекомендується
запускати медійну кампанію ремаркетингу для повернення потенційних клієнтів, які вже були на вашому сайті.