Основи

Чому комплексний аудит сайту важливий для бізнесу

Регулярне проведення аудиту сайту, наприклад, з періодичністю раз на півроку, є необхідною складовою ефективного розвитку проекту. Без виправлення технічних помилок та належної оптимізації під актуальні вимоги пошукових систем, ви ризикуєте втратити значну кількість трафіку з пошукових систем, а значить, і недоотримати потенційних клієнтів.

Можна провести аналогію з регулярним техоглядом для автомобіля – без цього, ризик його несподіваної поломки підвищується в рази, а «термін життя» падає.

Є кілька важливих причин, чому потрібен аудит сайту кожному власнику комерційного веб-проекту. Ось деякі з них:

  • Зміни алгоритмів пошуку. Пошукові системи постійно оновлюють свої алгоритми, з метою покращити результати пошуку. Необхідно переконатися, що ваш сайт відповідає їхнім критеріям якості, і не порушує правил;
  • Усунення помилок. Технічний аудит дозволяє виявити помилки і можливі недоробки, усунення яких допоможе збільшити видимість сайту в пошуку, а значить, і органічний трафік;
  • Проблеми з оптимізацією. Відсутні мета-теги, некоректне відображення на мобільних пристроях, «биті» посилання – кожен з цих аспектів SEO-оптимізації відіграє важливу роль, а детальний аналіз проекту дозволяє цих проблем уникнути;
  • Вдосконалення сайту. Після проведення аудиту ви отримуєте повноцінний документ з переліком помилок і рекомендацій щодо їх усунення. Виконання кожної такої рекомендації робить ваш проект кращим;
  • Підвищення продажів. Головна мета аналітики по комерційному проекту і впровадження отриманих рекомендацій – усунення перешкод для зростання відвідуваності сайту, і отримання більшого прибутку власником бізнес.

Завдяки проведеному аналізу, ви зможете отримати повну картину стану вашого проекту, і отримати більш глибоке розуміння факторів, які впливають на ранжування сайтів в пошукових системах.

Ну і, звичайно ж, завдяки впровадженню рекомендацій на основі цього документа, можна виправити помилки, які заважають вам отримувати більше трафіку і продажів. Причому, перший момент актуальний і для різного роду інформаційних ресурсів.

Що входить в послугу аудиту?

В процесі виконання аудиту, сайт замовника аналізується фахівцем як в ручному режимі, так і з застосуванням ряду програм, онлайн-сервісів та інших інструментів. Все це в комплексі, дозволяє побачити повну картину стану веб-проекту.

Можна виділити декілька напрямків, за якими проводиться аналіз. Тому, для кращого розуміння, давайте коротко пройдемося по кожному з них.

Маркетинговий аудит сайту

Тут мова йде про аналіз самого ринку, позиції проекту по відношенню до конкурентів і особливостей цільової аудиторії. Ви зможете дізнатися потенційний обсяг ринку, залежність попиту від сезонності, отримаєте дані щодо основних конкурентів в ніші, а також, рекомендації щодо каналів залучення трафіку, на які необхідно орієнтуватися в першу чергу.

Внутрішній технічний аудит

Вже з самої назви даного пункту зрозуміло, що буде проводитися докладний, комплексний аналіз саме внутрішніх чинників, які впливають на видимість і ранжування сайту в пошуку. Оцінюється індексація сайту, якість його оптимізації, швидкість завантаження сторінок, наявність необхідних для пошукових роботів файлів, коректність структури посилань, унікальність контенту і його відповідність семантичному ядру, та багато інших чинників.

Usability-аудит

Під таким терміном як «юзабіліті» розуміють зручність взаємодії сайтом з боку його відвідувачів. У випадку з комерційним проектом, мова йде про потенційних клієнтів, що робить даний фактор особливо важливим.

В процесі дослідження проводиться аналіз дизайну сайту, його структури, навігації, різних конверсійних елементів сторінки та інших важливих моментів, які впливають на поведінку користувача.

Аналіз зовнішніх факторів

Зазвичай, під зовнішніми факторами ранжування розуміють профіль зовнішніх посилань на сайт, його якість, релевантність площадок на яких розміщуються бекліни, анкори і т. д. Також, сюди варто віднести і соціальні сигнали, які також враховуються пошуковими системами при ранжуванні.

В чек-ліст з аудиту сайту, який ми використовуємо в якості основи для аналізу, входить близько сотні пунктів, кожен який по-своєму важливий. В результаті даного дослідження, замовник отримує звіт в PDF-форматі, який містить перелік рекомендацій для подальшого впровадження.

Потрібно розуміти, що проведення аудиту сайту є необхідною умовою для початку робіт по його просуванню і розробки стратегії, яка дозволить максимально використовувати потенціал Інтернету для розвитку вашого бізнесу.

З цією ж метою, важливо робити такі перевірки регулярно, оскільки індустрія змінюється дуже швидко, і ті методи, що працюють сьогодні, через якихось півроку-рік, можуть втратити свою ефективність.

Як замовити аудит свого сайту?

Після прочитання цієї статті, ви вже розумієте, що незалежний аналіз вашого проекту досвідченим фахівцем, може дійсно допомогти вам у розвитку свого бізнесу в Інтернеті. Команда нашого проекту теж пропонує таку послугу, і замовити її ви можете, надіславши нам заявку зі сторінку контактів.

Ми працюємо на якість, а не в конвеєрному режимі. Тому, для отримання звіту вам доведеться почекати трохи довше, ніж у випадку з потоковими SEO-компаніями. Але, можете бути впевнені – результатом ви будете задоволені!