business nishe

Як протестувати будь-яку нішу для інтернет-магазину менш ніж за $100

Тестувати нішу потрібно в будь-якому випадку, якщо ви звичайно не олігарх або власник кількох зайвих мільйонів у спадок, які вам не шкода втратити. Інакше можна на останні гроші забити склад товаром, який в Інтернеті банально не продається.

Часто буває так, що частотність запиту хороша, а насправді, онлайн люди тільки шукають необхідну інформацію, вважаючи за краще купувати конкретні речі все ж в оффлайнових магазинах.

Отож, ось вам швидкий спосіб тестування ніші для інтернет-магазину, у вигляді покрокового алгоритму, перевірений мною особисто:

1. Вибираєте цікаву вам тематику, бажано, не дуже широку. Наприклад, в моєму випадку це була ювелірна біжутерія з покриттям з дорогоцінних металів. Закуповують таке зазвичай в Китаї, на тому ж Alibaba.com. В цілому, цю тематику можна розділити на декілька підгруп, таких як кільця, браслети, сережки, кулони, комплекти і т. д.

Я зупинився на сережках і кулонах, заморочуватися з усім асортиментом немає сенсу, даної вибірки буде цілком достатньо.

2. Відбираємо декілька десятків товарів, на яких і будемо тестувати попит, разом з фото і описами. У моєму випадку описів не було, тому, замовив пачку у копірайтера. Якщо є можливість скопіювати у когось готові, так і робіть. Унікальність та інші речі – не важливі, після завершення тесту ми і так все будемо видаляти.

3. Порівнюємо ціну закупівлі і ціну в роздрібній продажі, відштовхуючись від цього, ставимо бажану націнку. Це і буде наша прогнозована маржа.

4. Реєструємо аккаунт з пробним періодом на будь-якій SaaS-платформі, яка пропонує функціонал інтернет-магазину. Точніше, не зовсім будь-якій, а більш-менш адекватній, а то зустрічається той ще треш. Наприклад, рекомендую звернути увагу на uKit – на даний момент, це найбільш крутий, на мою думку, конструктор!

uKit Templates

5. Швидко розгортаємо тестовий інтернет-магазин, беремо готовий шаблон з тих, що пропонує система. Створюємо всі необхідні сторінки, типу «Про нас», «Гарантії», «Доставка і оплата» (копіпаст, звичайно), додаємо товари в каталог.

6. Підключаємо до інтернет-магазину Google Analytics, в тому числі і відстеження електронної комерції. Створюємо кампанію в AdWords, бажано з використанням купона, і зливаємо трафік на рівні 700-1000 переходів, розподіливши бюджет на тиждень, і рівномірно протягом доби. Текст оголошень просто копіюємо у інших інтернет-магазинів, можна з ru-сегменту.

Якщо не знаєте як це зробити – замовте на фрілансі, все разом обійдеться навряд чи більше ніж 500 гривень. Рекомендую звертатися за такими послугами на Kwork, наприклад, до цього виконавця.

Kwork Goole Analytics

7. Аналізуємо отриману інформацію, щоб отримати більш-менш достатнє уявлення про перспективи обраного напрямку.

Чому саме AdWords? Просто, на перших порах трафіку з пошуку ви все одно не отримаєте, і доведеться використовувати різні платні методи, в тому числі, і контекстну рекламу. Зате, якщо вдастся вийти в плюс на контексті, вважайте, що вибрали справді правильний напрямок.

У мене, до речі, вийшло, що навіть при залученні виключно платного трафіку, працювати в цій ніші було б все одно досить вигідно. Як варіант, можна ще спробувати таргетинг в Facebook, для деяких ніш це теж актуально.

Якщо є питання або ідеї якими можна доповнити цю статтю – пишіть в коментарях!

Volodymyr Fedorychak

Безумовно, цікава особистість. Індивідуаліст зі специфічним почуттям гумору. Займаюся комплексним розвитком інтернет-проектів, і спеціалізуюся на контент-маркетингу.

Цікаве по темі
  • 15 джерел трафіку для інтернет-магазину, які приведуть вам клієнтів

  • Buy Now in 1 Click

    Кнопка «Купити в один клік» – плюси і мінуси такого рішення

  • 20+ ідей акцій і знижок для інтернет-магазину