Основи

Що таке «брендовий трафік» і чому він важливий для сайту

Трафік будь-якого сайту можна розділити на дві основні групи: брендовий трафік, який включає запити з назвою бренду, і весь інший – тобто, переходи по найрізноманітнішим ключовими словами, без фраз, пов’язаних з назвою компанії, адресою її сайту і т.п.

Як замовники просування, так і самі фахівці, часто не беруть до уваги важливість подібного «фірмового» трафіку. Але для бізнесу він дуже важливий, оскільки є чудовим показником впізнаваності бренду, забезпечує високі позиції в пошуку і прекрасний показник CTR.

Ось кілька скріншотів, на яких можна наочно побачити наскільки впевнено почуває себе сайт, в разі хорошої видимості по брендовим запитам:

Як видно на зображеннях вище, показник CTR просто відмінний. Що й не дивно, адже люди цілеспрямовано шукають не просто яку-небудь інформацію, а саме інформацію, пов’язану з конкретною компанією.

Переваги брендового трафіку

З огляду на конкуренцію, яка в кожній тематиці стає все більшою, трафік по брендовим запитам, можна розглядати як свого роду «золоту акцію», гарантію отримання стабільних переходів, незалежно від того, як змінюється конкурентне середовище.

Але, це далеко не єдиний «бонус», який отримує власник такого проекту. Ось ще цілий ряд переваг:

  • Легкість просування. Так як користувачі чітко знають, що саме шукають, CTR вашого сайту і поведінкові фактори, будуть значно вищими, ніж у конкурентів. Все це позитивно позначається на позиціях, які потрібно всього лише трохи «підштовхнути», щоб стрімко злетіти вгору;
  • Бонус перед конкурентами. При пошуку по брендовому запиту, ваш сайт сприймається Google як «вітальний», тобто такий, який є йому найбільш релевантним. У видачі таким сайтам інколи відводиться навіть відразу кілька місць;
  • Зростання впізнаваності. Це важливий момент для будь-якого бізнесу, і прокачування бренду з метою збільшення кількості запитів, пов’язаних з назвою компанії, сприяє цьому якомога краще;
  • Захист від змін алгоритмів. Незалежно від того як змінюється формула ранжирування, за брендовими запитами ваш сайт завжди буде в Топі. В наш час, коли алгоритми змінюються постійно, це дуже важливо.

Таким чином, даний тип трафіку важливий для будь-якого бізнесу, який націлений на розвиток в довгостроковій перспективі. Це можливість вибудувати співтовариство лояльних покупців навколо своєї компанії, і отримувати повторні продажі без додаткових вкладень в маркетинг.

Контекстна реклама по бренду

Незважаючи на те, що сайт компанії і так займає перше місце у видачі по брендовим запитам, іноді, є сенс купувати і контекстну рекламу по тим же ключовими словами. У чому ж логіка, запитаєте ви? Справа в тому, що іноді конкуренти, що працюють в тій же ніші, можуть переманювати до себе частину ваших користувачів, рекламуючись по ключовим словам з назвою вашої ж компанії. Наприклад:

У таких випадках даний крок буде виправданим, тим більше що викуп трафіку по власному ж бренду, буде коштувати дешево, завдяки низькому рівню конкуренції, високому CTR і 100% релевантності сторінки запиту.

Як збільшити впізнаваність бренду?

Щоб отримувати переходи з органічного пошуку за запитами такого роду, необхідно певним чином стимулювати їх зростання. SEO частково сприяє цьому, але пошукове просування спрямоване більше на продажі, а ось для «прокачування» бренду є більш ефективні і швидкі методи.

1. Просування в соціальних мережах. На відміну від роботи з органічним трафіком, яка орієнтована на існуючий попит, в соціальних медіа бренд може йти до своєї цільової аудиторії, а не навпаки. Комбінація промопостів з активним нарощуванням бази підписників і ретаргетингом, може забезпечити приголомшливий ефект в контексті впізнаваності компанії.

2. Контент-маркетинг. Написання якісних публікацій для самого ресурсу необхідно комбінувати з розміщенням матеріалів на інших сайтах потрібної вам тематики. Кожна стаття на іншому сайті теж збирає трафік, частина якого, в свою чергу, знову перетікає на ваш сайт. А потім, можна займатися додатковим просуванням обох типів публікацій.

3. Просування в YouTube. На цій платформі повно «дикого» трафіку, а в деяких нішах конкуренція знаходиться на мінімальному рівні. Якщо точніше, то конкурентів немає взагалі. Просто тому, що з даним каналом складно працювати, і він вимагає інвестицій у технічні засоби, часу на опрацювання сценаріїв, монтаж відео і т. д. Зате віддача може бути приголомшливою.

Люди, які шукають саме ваш бренд, найчастіше є або вже існуючими, або потенційними клієнтами. Саме тому, такий трафік має надзвичайно високу цінність для будь-якого бізнесу.

Розкрутка бренду може зайняти досить багато часу, вимагати чималих вкладень часу і грошей. Але, як ви вже зрозуміли після прочитання цієї статті – воно того варте.